  • 91. Data: 2015-02-20 20:33:58
    Temat: Re: Wybory pod kontrolą obywatelską!
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 20 Feb 2015 13:26:43 -0600, Pszemol napisał(a):

    > "XL" <i...@g...pl> wrote in message

    > Takim tonem mało osiągniesz...
    > A jak grzecznie poprosisz to może dostaniesz.

    No więc jeśli NIE MASZ cytatu, to gdzie w tej chwili można sobie wsadzić
    Twoje zdanie?
    --

    XL
    pewni siebie.

  • 92. Data: 2015-02-20 20:42:32
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "XL" <i...@g...pl> wrote in message

    > Z CZYTELNICZKAMI 3-]]]

    Odpowiesz na pytania?

  • 93. Data: 2015-02-20 20:43:11
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "XL" <i...@g...pl> wrote in message

    > No więc jeśli NIE MASZ cytatu,

    Zacytuj mi gdzie napisałem że nie mam cytatu?

  • 94. Data: 2015-02-20 20:47:12
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 20 Feb 2015 13:43:11 -0600, Pszemol napisał(a):

    > "XL" <i...@g...pl> wrote in message

    > Zacytuj mi gdzie napisałem że nie mam cytatu?

    JEŚLI nie masz.
    --

    XL
    pewni siebie.

  • 95. Data: 2015-02-20 20:53:36
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

    Dnia 2015-02-20 20:23, obywatel XL uprzejmie donosi:

    Zrób z tego petycję.

  • 96. Data: 2015-02-20 20:57:50
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 2015-02-20 o 18:57, Qrczak pisze:
    > Dnia 2015-02-20 18:50, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:

    > Nie. Chodzi coś zupełnie innego, w jednym i drugim przypadku chodzi
    > oczywiście o "luty"... hłe hłe

    Luty zeszłego roku, dodajmy dla jasności, hłe hłe.

    Ewa

  • 97. Data: 2015-02-20 20:59:45
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 2015-02-20 o 19:58, Qrczak pisze:

    > Dodaj sobie jeszcze tych, co Galę (czy inną Panią Domu) w ubiegłym roku
    > sobie kupili za jedyne 9,99, bo dvd dodali. O ile kupili nie dlatego, by
    > mieć świecący "wafel" pod piwny kufel.

    Osobiście znam nawet takich, którzy nie kupili, a też z DVD obejrzeli,
    hi hi.

    Ewa

  • 98. Data: 2015-02-20 21:01:10
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 2015-02-20 o 20:24, Ghost pisze:

    > Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
    et...

    > Swego czasu kupowałem, właśnie dla filmów nie papieru. I było nas więcej.

    A ja to już nawet nie pamiętam, do czego tę płytę kupiłam.

    Ewa

  • 99. Data: 2015-02-20 21:08:54
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 20 Feb 2015 13:42:32 -0600, Pszemol napisał(a):

    > "XL" <i...@g...pl> wrote in message

    > Odpowiesz na pytania?

    Odpowiedziałam jednym słowem na oba razem.
    Tu uszczegółowię: czytelnik "Gali" oraz "Pani Domu" to niewykształcony (ani
    humanistycznie, ani ogólnie) Polak, kulturalnie nieobyty (nie czytający
    literatury, nie znający nawet lektur szkolnych), niezorientowany w sytuacji
    politycznej ani w żadnym innym aspekcie nie interesujący się własnym krajem
    (w tym jego kulturą) - dlatego pozbawiony punktów odniesienia do oceny
    faktycznych wartości filmu "Ida".

    "Gala" i "Pani Domu" to czasopisma (a nie publikacje) o charakterze tzw
    brukowców - dla porównania ich odpowiednikami w necie są strony typu
    "Pudelek" i "Kozaczek" oraz zaiste "przeambitna" strona córki Donalda
    Tuska, gdzie traktuje się o tym, co panna Tuskówna założyła pod spódniczkę
    na imprezę (nawet można było swego czasu samemu dopasować skład bielizny
    panny Tusk ubierając laleczkę-wycinankę o jej postaci).

    Tak, miewam styczność z tymi czasopismami raz na miesiąc. Ciągle leżą u
    fryzjera. Zażywam tej "kultury", kiedy dwie godziny muszę tam wysiedzieć
    :->
    --

    XL
    pewni siebie.

  • 100. Data: 2015-02-20 21:09:37
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 20 Feb 2015 20:53:36 +0100, Qrczak napisał(a):

    > Dnia 2015-02-20 20:23, obywatel XL uprzejmie donosi:

    > Zrób z tego petycję.

    Nie udawaj głupszej niż jesteś, OK?

    --

    XL