  • 101. Data: 2015-02-20 21:14:02
    Temat: Re: Wybory pod kontrolą obywatelską!
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 20 Feb 2015 20:59:45 +0100, FEniks napisał(a):

    > Osobiście znam nawet takich, którzy nie kupili, a też z DVD obejrzeli,
    > hi hi.

    Nic śmiesznego - niezłe towarzystwo, pirackie kopie oglądające; czyli
    wszystko tak jak pisałam.
    --

    XL
    pewni siebie.

  • 102. Data: 2015-02-20 21:14:33
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 20 Feb 2015 21:01:10 +0100, FEniks napisał(a):

> [...]
    et...

    > A ja to już nawet nie pamiętam, do czego tę płytę kupiłam.

    Ani chybi do "GW" dodawali :-|

    --

    XL
    pewni siebie.

  • 103. Data: 2015-02-20 21:16:54
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

    Dnia 2015-02-20 21:09, obywatel XL uprzejmie donosi:

    Ja przynajmniej muszę udawać.

  • 104. Data: 2015-02-20 21:21:25
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "XL" <i...@g...pl> wrote in message

    > JEŚLI nie masz.

    Aby skończyć tą infantylną przepychankę zapytam wprost:
    Czy obejrzałaś film "Ida" zanim podpisałaś petycję na jego temat?

  • 105. Data: 2015-02-20 21:22:59
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

    Dnia 2015-02-20 21:08, obywatel XL uprzejmie donosi:

> [...]
    >
    > "Gala" i "Pani Domu" to czasopisma (a nie publikacje) o charakterze tzw
    > brukowców - dla porównania ich odpowiednikami w necie są strony typu
    > "Pudelek" i "Kozaczek" oraz zaiste "przeambitna" strona córki Donalda
    > Tuska, gdzie traktuje się o tym, co panna Tuskówna założyła pod spódniczkę
    > na imprezę (nawet można było swego czasu samemu dopasować skład bielizny
    > panny Tusk ubierając laleczkę-wycinankę o jej postaci).
    >
    > Tak, miewam styczność z tymi czasopismami raz na miesiąc. Ciągle leżą u
    > fryzjera. Zażywam tej "kultury", kiedy dwie godziny muszę tam wysiedzieć

    Ciekawa analiza. Z głęboką puentą.
    Ja się nie umiem aż tak bardzo poświęcać. Do fryzjera chodzę z własną
    gazetą... lub czasopismem.

  • 106. Data: 2015-02-20 21:24:12
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

    > Osobiście znam nawet takich, którzy nie kupili, a też z DVD obejrzeli,
    > hi hi.

    Powinni biletować każdy fotel. Także rattanowy.

  • 107. Data: 2015-02-20 21:27:43
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 20 Feb 2015 14:21:25 -0600, Pszemol napisał(a):

    > "XL" <i...@g...pl> wrote in message

    > Aby skończyć tą infantylną przepychankę zapytam wprost:
    > Czy obejrzałaś film "Ida" zanim podpisałaś petycję na jego temat?

    Masz w cytacie.
    --

    XL
    pewni siebie.

  • 108. Data: 2015-02-20 21:33:23
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 20 Feb 2015 21:22:59 +0100, Qrczak napisał(a):

    > Dnia 2015-02-20 21:08, obywatel XL uprzejmie donosi:

    > Ciekawa analiza. Z głęboką puentą.
    > Ja się nie umiem aż tak bardzo poświęcać. Do fryzjera chodzę z własną
    > gazetą... lub czasopismem.

    Na dwie-trzy godziny ile ich wziąć?
    Uprzedzajac - nie, książek nie noszę do fryzjera, bo się zniszczą.

    --

    XL
    pewni siebie.

  • 109. Data: 2015-02-20 21:34:32
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 20 Feb 2015 21:24:12 +0100, Qrczak napisał(a):

    > Dnia 2015-02-20 20:59, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

    > Powinni biletować każdy fotel. Także rattanowy.

    Uhmmm, najlepiej wilczo. Za piractwo.

    --

    XL
    pewni siebie.

  • 110. Data: 2015-02-20 21:36:08
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "XL" <i...@g...pl> wrote in message

    > Odpowiedziałam jednym słowem na oba razem.

    Chyba pisząc użyłaś niewidzialnego atramentu... bo nigdzie powyżej
    nie widziałem odpowiedzi ani na pierwsze ani na drugie pytanie...
    Dopiero teraz nam obszernie o sobie napisałaś:

> [...]
    > krajem
    > (w tym jego kulturą) - dlatego pozbawiony punktów odniesienia do oceny

    Ilu takich czytelniczek miałaś okazję poznać osobiście że zdołałaś sobie
    wyrobić na podstawie tej próbki tak doskonale szczegółową opinie na
    temat grupy kilkuset tysięcy ludzi?

    > "Gala" i "Pani Domu" to czasopisma (a nie publikacje)

    A to ciekawe. Czym się Twoim zdaniem od publikacji różnią? :-)
    Bo dla mnie "czasopismo" to szczególny rodzaj ogólniejszego
    pojęcia "publikacja". Coś tak jak jabłko to szczególny rodzaj owoca.

    > Tak, miewam styczność z tymi czasopismami raz na miesiąc. Ciągle leżą u
    > fryzjera. Zażywam tej "kultury", kiedy dwie godziny muszę tam wysiedzieć
    > :->

    Zastanawiam się teraz dlaczego sama będąc takim "niewykształconym,
    kulturalnie nieobytym, niezorientowanym w sytuacji politycznej ani
    w żadnym innym aspekcie nie interesującym się własnym krajem,
    pozbawiony punktów odniesienia do oceny faktycznych wartości filmu
    "Ida" czytelnikiem brukowców podpisałaś petycję na temat tego filmu...
    Dziwna to, zaprawdę, niekonsekwencja.