  • 111. Data: 2015-02-20 21:41:18
    Temat: Re: Wybory pod kontrolą obywatelską!
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 2015-02-20 o 21:22, Qrczak pisze:

    > Ciekawa analiza. Z głęboką puentą.
    > Ja się nie umiem aż tak bardzo poświęcać. Do fryzjera chodzę z własną
    > gazetą... lub czasopismem.

    Całe szczęście są czytniki. Można iść z całą biblioteką. I się nie zniszczy!

    Ewa

  • 112. Data: 2015-02-20 21:42:27
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 2015-02-20 o 21:24, Qrczak pisze:
    > Dnia 2015-02-20 20:59, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

    > Powinni biletować każdy fotel. Także rattanowy.

    No niestety, nie było o tym na okładce płyty.

    Ewa

  • 114. Data: 2015-02-20 21:44:00
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Qrczak" <q...@q...pl> wrote in message
    > Ciekawa analiza. Z głęboką puentą.
    > Ja się nie umiem aż tak bardzo poświęcać.
    > Do fryzjera chodzę z własną gazetą... lub czasopismem.

    Qra, przyznaj się, znasz kogoś kto przyznaje się że czyta
    brukowce bo kupił je dla siebie? Bo ja nie znam...

    Wszyscy co czytują takie gazetki znają je tylko i wyłącznie:
    1. albo kartkując je w pośpiechu w kolejce do kasy w supersamie
    2. albo czekając 2 godziny do fryzjera/lekarza/manicurzystki (niepotrzebne
    skreślić).

    Ale w sumie nie ma to znaczenia GDZIE się czyta ani to
    czy się ją osobiście kupiło - jeśli się je czyta, zwłaszcza REGULARNIE
    to się jest czytelnikiem, a więc tworzy się grupę "CZYTELNICZEK 3333-]"

  • 113. Data: 2015-02-20 21:44:00
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 2015-02-20 o 21:42, FEniks pisze:

    > No niestety, nie było o tym na okładce płyty.

    Ale może wino jako bilet policzyć??

    Ewa

  • 115. Data: 2015-02-20 21:45:34
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 20.02.2015 o 13:25, XL pisze:

    > Dla niektorych ich "miejsce" to tylko ich 4 ściany. Dla większości jednak
    > Polska. I już wiadomo, co tu za grupa jest.

    Wypad z tą polityką, tępa kretynko!

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 116. Data: 2015-02-20 21:47:34
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "XL" <i...@g...pl> wrote in message

    > Nic śmiesznego - niezłe towarzystwo, pirackie kopie oglądające; czyli
    > wszystko tak jak pisałam.

    Skąd Ty, wszechwiedząca, wywnioskowałaś że Ewa coś SKOPIOWAŁA?
    W szczególności skopiowała coś w piracki sposób?
    Przecież ktoś inny mógł gazetę kupić i dać jej DVD do obejrzenia...
    Co w tym pirackiego widzisz?

  • 117. Data: 2015-02-20 21:49:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 20.02.2015 o 13:44, XL pisze:

    > A co "nowi" to mianowani na sędziów niby kiedy zostali? W grudniu 2014?
    > To stare kozły, zasiedziałe na stołkach sędziowskich - od komuny. Albo ich
    > potomkowie z tego samego klanu.

    Ach, czyli wszech-grupowa sklonowana owca pragnie zastosować metodę Pol
    Pota? Wybić wszystkich którzy mieli czelność żyć wcześniej?

    PS: przepraszam owce za takie porównane... xl-ka to raczej gówno w
    błyszczącym dresie...

  • 118. Data: 2015-02-20 21:49:55
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "XL" <i...@g...pl> wrote in message

    > Masz w cytacie.

    Masz coś do ukrycia że tak strasznie uparcie wymigujesz się od odpowiedzi?

  • 119. Data: 2015-02-20 21:51:10
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Dnia 2015-02-20 21:09, obywatel XL uprzejmie donosi:
    >
    > Ja przynajmniej muszę udawać.

    Ałć! To musiało bardzo zaboleć... O ile zrozumiała.

  • 120. Data: 2015-02-20 22:02:19
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

    > Ale może wino jako bilet policzyć??

    Twoja wina, Twoja wina, Twoja bardzo wielka wina.