  • 81. Data: 2015-02-20 20:12:40
    Temat: Re: Wybory pod kontrolą obywatelską!
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

    Dnia 2015-02-20 18:25, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:
    > "XL" <i...@g...pl> wrote in message

    > pl.soc.polityka? Dobrze zgadłem?

    Patrząc po niektórych to pl.s-f.polityka.

  • 82. Data: 2015-02-20 20:13:38
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 20 Feb 2015 13:09:28 -0600, Pszemol napisał(a):

    > "XL" <i...@g...pl> wrote in message

    > W usenecie.

    Cytat dawaj albo spadaj.

    --

    XL
    pewni siebie.

  • 83. Data: 2015-02-20 20:15:24
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

    Dnia 2015-02-20 13:46, obywatel masti uprzejmie donosi:

    Ale są potomkami Lecha.
    Nie, nie Wawelskiego.

  • 84. Data: 2015-02-20 20:16:31
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 20 Feb 2015 13:10:15 -0600, Pszemol napisał(a):

    > Nie wiedziałem o takich dystrybucjach.
    > Widać liczba widzów jest dużo, dużo większa.

    "Gala" i "Pani domu"? - to ci publika, nie ma się co dziwić opiniom o
    "wspaniałości" tego filmu 33333-|
    --

    XL
    pewni siebie.

  • 85. Data: 2015-02-20 20:18:30
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

    Dnia 2015-02-20 20:16, obywatel XL uprzejmie donosi:

    > "Gala" i "Pani domu"? - to ci publika, nie ma się co dziwić opiniom o
    > "wspaniałości" tego filmu 33333-|

    Jakby dodali do Niedzieli, płyta ani chybi zostałaby waflem.

  • 86. Data: 2015-02-20 20:23:01
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 20 Feb 2015 20:18:30 +0100, Qrczak napisał(a):

    > Dnia 2015-02-20 20:16, obywatel XL uprzejmie donosi:

    > Jakby dodali do Niedzieli, płyta ani chybi zostałaby waflem.

    Argument typu "żeby nie te zęby, to by była d... z gęby".

    --

    XL
    pewni siebie.

  • 87. Data: 2015-02-20 20:24:30
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
    et...

    >"Gala" i "Pani domu"? - to ci publika, nie ma się co dziwić opiniom o
    >"wspaniałości" tego filmu 33333-|

    Swego czasu kupowałem, właśnie dla filmów nie papieru. I było nas więcej.

  • 88. Data: 2015-02-20 20:25:50
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "XL" <i...@g...pl> wrote in message

    > "Gala" i "Pani domu"? - to ci publika,
    > nie ma się co dziwić opiniom o "wspaniałości" tego filmu 33333-|

    Czy zechciałabyś przybliżyć grupie swoją opinię na temat czytelnika "Gala"
    czy "Pani Domu"?

    Czy sama miałaś z tymi publikacjami bezpośredni kontakt?

  • 89. Data: 2015-02-20 20:26:43
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "XL" <i...@g...pl> wrote in message

    > Cytat dawaj albo spadaj.

    Takim tonem mało osiągniesz...
    A jak grzecznie poprosisz to może dostaniesz.

  • 90. Data: 2015-02-20 20:33:15
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 20 Feb 2015 13:25:50 -0600, Pszemol napisał(a):

    > "XL" <i...@g...pl> wrote in message

    > Czy zechciałabyś przybliżyć grupie swoją opinię na temat czytelnika "Gala"
    > czy "Pani Domu"?
    >
    > Czy sama miałaś z tymi publikacjami bezpośredni kontakt?

    Z CZYTELNICZKAMI 3-]]]
    --

    XL
    pewni siebie.