eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieWykonawcy, cwaniaczki, paragony itp. Uwaga dlugie i nudne, ale moze zmienic sposób myslenia oraz ilosc konfliktów :) › Re: Wykonawcy, cwaniaczki, paragony itp. Uwaga dlugie i nudne, ale moze zmienic sposób myslenia oraz ilosc konfliktów :)
    From: "Kris" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Wykonawcy, cwaniaczki, paragony itp. Uwaga dlugie i nudne, ale moze
    zmienic sposób myslenia oraz ilosc konfliktów :)
    Date: Thu, 9 Apr 2009 21:59:08 +0200
    <gx2lsrpiq6pe$.1j6tqcxanuj.dlg@40tude.net> <grfm6d$ri$1@news.onet.pl>
    <2...@j...googlegroups.com>
    <grftkl$7as$1@news.interia.pl> <grfv5u$b3u$1@opal.futuro.pl>
    <grg8ap$nki$1@inews.gazeta.pl> <grghbb$24n$1@news.interia.pl>
    <grj2vt$si4$1@news.onet.pl> <grj3va$vf3$1@news.onet.pl>
    <grj5cn$7qh$1@inews.gazeta.pl> <grk8n4$i2f$1@news.onet.pl>
    <grkr31$i1t$2@srv.cyf-kr.edu.pl> <grku2v$rtv$1@news.onet.pl>
    <grlcdj$8pu$1@news.interia.pl>

    > Użytkownik "kris" <k...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:grku2v$rtv$1@news.onet.pl...
    >
    > Tak, tylko ze Jacek_P niestety ma racje. Nie mozna konkurowac z kims kto
    > ma znacznie mniejsze koszty. Konkurencja wtedy ma sens jak wszyscy maja
    > jednakowe mozliwosci, a tu firmy stoja na straconej pozycji. Z drugiej
    > strony polityka firm o czym piszesz wzgledem pracownikow jaka jest
    > wiekszosc wie i trudno tu o doskonale rozwiazania. Ale zatrudniajac
    > pracownika i majac drugie tyle kosztow co jego pensja, to jak mozna
    > konkurowac z Heniem, za ktorego kto inny placi zus, a ten tysiac jest
> [...]

    Ok zgadza się ale ja zwykły inwestor jestem "za mały" żeby płacić wiecej
    tylko dlatego aby firma wytrwała, miała na zusy dla pracowników itp.
    To zresztą nie moja działka. Jak własciciel Firmy potrzebuje kredytu to
    bierze tam gdzie taniej. Jak u mnie jest drożej to go nie obchodzi dlaczego,
    nie obchodzą go koszty firmy w której ja pracuję itp- bierze tam gdzie
    taniej. Jak będzie chciał kupić pilarkę to też kupi tam gdzie taniej a nie u
    Ciebie- a ty kasy pewnie potrzebujesz bo wykończenie domu itp. Ale
    własciciela firmy to nie obchodzi. I słusznie zresztą
    Takie popierzone to życie jest

    Kris