eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieWykonawcy, cwaniaczki, paragony itp. Uwaga dlugie i nudne, ale moze zmienic sposób myslenia oraz ilosc konfliktów :) › Re: Wykonawcy, cwaniaczki, paragony itp. Uwaga dlugie i nudne, ale moze zmienic sposób myslenia oraz ilosc konfliktów :)
    From: masti <g...@t...hell>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Wykonawcy, cwaniaczki, paragony itp. Uwaga dlugie i nudne, ale moze
    zmienic sposób myslenia oraz ilosc konfliktów :)
    Date: Thu, 9 Apr 2009 20:24:13 +0000 (UTC)
    <gx2lsrpiq6pe$.1j6tqcxanuj.dlg@40tude.net> <grfm6d$ri$1@news.onet.pl>
    <2...@j...googlegroups.com>
    <grftkl$7as$1@news.interia.pl> <grfv5u$b3u$1@opal.futuro.pl>
    <grg32c$74m$1@srv.cyf-kr.edu.pl> <grgc19$37g$1@news.onet.pl>
    <grgelh$r9l$1@inews.gazeta.pl> <grh1g7$a2m$1@opal.futuro.pl>
    <grksqe$nol$1@news.onet.pl> <grkula$tms$1@news.onet.pl>
    <grl1tv$a0v$1@inews.gazeta.pl> <grlj6n$s13$1@news.onet.pl>
    <c...@f...pl.eu.org>
    <grlkk1$qn$1@news.onet.pl>

    Dnia pięknego Thu, 09 Apr 2009 22:07:39 +0200, osobnik zwany Kris
    wystukał:

    > Zgadza się. Ale zaniżanie wynagrodzeń, opóznianie wypłat itp to prawie
    > norma w branży budowlanej.
    > A Ty jako klient lubisz p[łacić za ten sam towar/usługe drożej czy
    > taniej?

    jeżeli dostaję odpowiednią jakość to mogę zapłacić drożej. Nie chciałbym
    mieć na budowie ekipy, której nie płacą. Uważasz, że mają wtedy motywację
    do porządnej pracy? Czy raczej robią wszystko na odwal się, albo co
    gorsza, spieprzą coś celowo by dokopać szefowi?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?