  • 201. Data: 2014-12-17 13:06:42
    Temat: Re: Wyłączać cyrkulację, czy nie?
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości
    news:549164f3$0$2645$65785112@news.neostrada.pl...
    > Rozum by mi podpowiedział jakaś średnia wartość.

    a jaka jest srednia wartosc od był zamach/nie było zamachu? :)

    b.

  • 202. Data: 2014-12-17 13:46:31
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości

    >a jaka jest srednia wartosc od był zamach/nie było zamachu? :)

    Dla losowo wybranej katastrowy? Bardzo niskie prawdopodobieństwo, ze był
    zamach.

    Oczywiście Smoleńsk nie jest losowo wybraną katastrofą i dysponujemy ogromną
    ilością danych - w każdym razie my, Polacy - o rzędy większą niż w przypadku
    jakiejkolwiek innej katastrofy.

  • 203. Data: 2014-12-17 14:16:37
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    oglegroups.com...

    > No w porządku, mozna sie doszukiwac przyczyn zewnętrznych i przemyslec czy
    > wyniki mogłyby tak wygladać.
    > Ale czy to wyklucza możliwosc ze przyczyną są oszustwa na poziomie
    > komisji?

    Nie wyklucza! Od początku powtarzam - ja nie twierdzę że wybory nie były
    sfałszowane ja po prostu jak na razie nie dostrzegam żadnego powodu by tak
    sądzić. Wyniki są rozbieżne z oczekiwaniami i _należy_ to sprawdzić, ale nie
    należy operować wyrokami typu na pewno sfałszowane czy PSL unieważniał głosy
    bo to tylko przypuszczenia.

    Jak pisałem jestem pewien że takie wewnętrzne śledztwo zostało już przez PiS
    przeprowadzone i jak na razie nie przyniosło wystarczająco mocnych dowodów
    by sprawę ogłosić światu.

    > masz 3 wybory pod rząd, ten sam typ. 2 wykresy ode mnie i to co teraz
    > wiemy o tych wyborach - podrosło PSLowi , a spadło PISowi (wbrew wszelkim
    > sondazom)
    > Zatem jaki mechanizm powodował ze są różnice w tych głosach - psl zawsze
    > do przodu, w 2006 do tyłu najbardziej jest PO, w 2010 również, w teraz
    > pis.
    > Z czego ta różnica?

    Najprostsze wyjaśnienie już podałem - z tego że wyborcy PSL są zadowoleni z
    wójtów/burmistrzów z PSL i dlatego popierają PSL także do sejmiku i oddają
    tam ważny głos. A w miastach gdzie rządzi PiS, PO lub kandydaci niezależni
    wyborcy nie są zadowoleni i nie głosują do sejmiku albo oddają nieważny głos
    albo oddają głos na "partię drugiego wyboru".

    Jest też inne równie proste wytłumaczenie. PSL wie że ma obiektywnie gorzej
    wykształconych wyborców i dał im (w swoich ulotkach i na wiecach) jasny
    przekaz: "jeden krzyżyk na pierwszej stronie". Natomiast PO (poprzednio) i
    PiS (obecnie) zaniedbali poinstruowanie swoich wyborców jak maja głosować a
    skupiali się tylko na tłumaczeniu na kogo.

    > No i ja tego przecież nie pochwalam.

    Ale jak pisałem szacunku do zboża to napisałeś:

    "No właśnie. Chleba. Nie zboza jak takiego."

    No więc jak widać nie tylko ja utożsamiam zboże z chlebem w duchu
    katolickim.

    > jak pisałem - grasz kartami które masz, ewentualnie mozesz oddac walke
    > walkowerem.

    Cel nie uświęca środków.

    > On postanowił grac, moze ty bys sie poddał.

    Czyli jednak męczennik skoro odmowę bratania się z Warchołem nazywasz
    "poddaniem". "Nie chciał ale musiał."

    > No i zaznaczmy - to ze ktos robi jakies zło (o lepperze mówie) dla mnie
    > nie skresla człowieka do konca życia. Ja oczekuję "nawrócenia" przyznania
    > do błędów czy naprawienia błędów. Od jaruzela > tego sie nie doczekałem.

    Ja też i tak samo (a nawet mocniej) bym się oburzał gdyby ktoś zrobił go
    wicepremierem. I tak samo taki premier byłby dla mnie skreślony.

    > Jak wyglądały rozmowy koalicyjne z lepperem nie wiemy, moze padły tam
    > jakies istotne postanowienia. Ze sprawy wysypywania zboza leppera robisz
    > cos absolutnie potwornego. Czy aby rządy
    > dla których wprowadziły palenie owsem jako dodatek "eko" nienawidzisz
    > równie głeboko?

    Nie chce mi się uczestniczyć w tej próbie wybielania i rozmywania. Zapytałeś
    dlaczego nie lubię Kaczyńskiego to Ci odpisałem. Możesz się z tym nie
    zgadzać, ale nie mam ochoty dyskutować na temat czy Lepper był bardzo zły
    czy tylko trochę zły, dla mnie był wystarczająco niegodny bycia
    wiceministrem.

    > Swojego. Trafne słowo. On tam był nie z woli narodu.

    No i co z tego? Przepis stanowi byłe prezydentem należy się pogrzeb z
    honorami - jak psu buda! Czep się tych co tworząc ten przepis nie zapisali
    że dotyczy tylko prezydentów wybranych w wolnych wyborach, a nie czepiaj się
    tego że ktoś po latach respektuje przepis!

    Czepiłeś się po prostu tego pogrzebu jakby to Tusk albo ktoś inny osobiście
    wymyślił żeby Jaruzelskiemu zrobić tak albo inny pogrzeb. Od tego są
    przepisy protokoły dyplomatyczne itd.

    > Poczytaj o okrągłym stole, o wyborach w 1989, o tym co stało sie
    > 12.06.1989 -bedziesz znał wole narodu, i bedziesz wiedział co z ta wola
    > zrobiono.

    Ja nie musze o tym czytać ja to znam bo zarówno obrady (te transmitowane)
    jak i prasę podziemną wtedy śledziłem codziennie.

    > Taa? "Nocna zmiana" Panowi, policzmy głosy - kto to mówi? A celem jest
    > obalenie rządu, jedynego który chciał dekomunizowac kraj.

    Widzę że doszliśmy już do politycznego science fiction, więc ten wątek
    pomijam to co próbował robić Macierewicz nie było lustracją.

    > Na tym polega rola tych mediów - z jedynego faceta na którego nie ma haka,
    > i który sie nie ugnie, a ma wiedzę im zagrażajacą zrobic wariata.
    > I w ten sposób erigie niby wiesz ze komuchów trzebaby rozliczyc, ale
    > bedziesz ich bronił(!!!) przez "wariatem". Cudownie.

    Bo chcę rozliczyć tylko komuchów a nie tak jak Macierewicz komuchów i osoby
    zupełnie przypadkowe.

    Ale przede wszystkim ja dostrzega istotną różnicę pomiędzy pisarzem który
    podpisał lojalkę by wyjechać na zagraniczny staż, kimś o nietypowej
    orientacji który podpisał lojalkę bo był szantażowany, a przy tym obaj
    faktycznie nie donosili a tymi którzy donosili sami chętnie i to tak że
    przez ich donosy ktoś siedział albo został zamordowany.

    Do tego jeszcze przyjąłem do wiadomości że SB _fabrykowało_ lojalki (np. na
    księży) by je pokazywać innym księżom w trakcie ich werbunku. Oraz dodatkowo
    dane uzyskane z podsłuchów często SB rejestrowało w aktach jako uzyskane w
    trakcie rozmów z TW. I w ten sposób w archiwach są rzekome donosy osób które
    nigdy nie donosiły ani nie były TW tylko zostały podsłuchane.

    Nie można tych wszystkich ludzi wrzucać do jednego wora bo można kogoś
    skrzywdzić.

    Nie wiem, czym Ty się kierujesz w życiu przy ocenianiu postępowania innych
    ale dla mnie istotne są intencje. I nigdy nie zgodzę się aby kogoś kto
    przypadkiem zrobił coś złego karać tak samo jak tego co zrobił to celowo.
    Dlatego nigdy nie zgodzę się na "rozpalanie stosów" i rzucanie na nie po
    kolei ludzi z listy Macierewicza, Wildstaina czy jakiejkolwiek innej. I
    _zawsze_ wątpliwości będę rozstrzygał na korzyść oskarżonego.

    > jasna sprawa - w życiu by im nie przyszło do głowy ze po obaleniu
    > komunizmu urban nadal bedzie szyszką i bedze ze swojej gazetki pluł na
    > polaków.

    Oni to mieli po prostu gdzieś. Jak nie masz co do garnka włożyć, jest
    problem z kupieniem choćby butów dla dzieci, jesteś zwalniany z pracy za to
    że chodzisz do kościoła, a do więzienia trafiasz bo czytałeś nie tę książkę
    co wolno. To walczysz o to by tego wszystkiego nie było a nie o to by jeden
    albo drugi stanęli przed sądem.

    > A rozliczenia owszem sa istotne, moze komuchów nie nalezało zabijac czy
    > wsadzac do pierdla - ale należało pokazac zło które zrobili i odsunąć ich
    > od sterowania panstwem. Nie zrobiono tego,
    > efekty są widoczne kazdego dnia.

    Dlaczego nie do pierdla? Ja akurat jestem zwolennikiem że każdy kto byłe we
    władzy powinien siedzieć bo każdy z nich pośrednio odpowiada za śmierć
    robotników, górników, ks. Popiełuszki i dziesiątek innych zapomnianych.

    Ale to ma się nijak (nie ten poziom ważności) do tego by ten kto chciał mógł
    czytać co chce, wyznawać wiarę jaką chce czy głosić to co chce i poruszać
    się tam gdzie chce. Odzyskaliśmy wolnośc i to jest znacznie ważniejsze niż
    to że niestety nie osądziliśmy naszych prześladowców.

    > Nie musisz wsadzac do więzien, wystarczy ze znasz statystyki z czego polak
    > bierze opinie o swiecie, i przechwycic te media. Nie potrzeba cenzury gdy
    > masz swoje media.

    Zejdź na ziemię. Jeśli porównujesz brak pluralizmu w kilku mediach z cenzurą
    to obrażasz tych którzy przez cenzurę ginęli. Na tym poziomie nie chce mi
    się dyskutować.

    > Najmądrzejszy komputer napakowany bzdurnymi danymi nie wypluje prawidłowej
    > odpowiedz, a naród mający informacje (j.w) tylko z jednej stony nie jest w
    > stanie wybrac tych dla których istotna > jest polska racja stanu.

    Naród ma dostęp do informacji a dowodem na to jest choćby fakt, że jak PiS
    po dojściu do władzy przejął TVP to naród się obudził i po dwóch latach im
    podziękował mimo, że większość wpadek czy to premiera czy prezydenta nie
    było w Wiadomościach TVP pokazywanych.

    > Od lat narzekacie ze nie ma na kogo głosowac, wszystko jedna banda? Czyz
    > nie? Zastanowiłes sie dlaczego?

    Jacy my?
    Ja wręcz przeciwnie od lat to prostuję: to nie jest jedna banda są lepsi i
    gorsi. Z każdych dwóch kandydatów czy partii potrafię wybrać mniejsze zło
    lub większe dobro. Problem jest tylko w wyborach samorządowych gdy akurat z
    mojej gminy albo regionu nikt do sejmiku nie kandyduje.

    > Ja kolego patrze kto, na kogo mogę głosować, ma największe chęci działać w
    > interesie polski, a nie europy czy wrecz jakiejs lokalnej mafii.

    No to prawie tak samo jak ja tylko ja patrzę na interes _Polaków_. I jeśli w
    interesie Polaków jest by cześć suwerenności oddać do "Brukseli" (np.
    wprowadzenie Euro) to jestem za.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 204. Data: 2014-12-17 20:22:45
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu środa, 17 grudnia 2014 14:16:54 UTC+1 użytkownik Ergie napisał:
    > Jak pisałem jestem pewien że takie wewnętrzne śledztwo zostało już przez PiS
    > przeprowadzone i jak na razie nie przyniosło wystarczająco mocnych dowodów
    > by sprawę ogłosić światu.

    stasznie sie na to napiąłes - nie zauważasz ze dowolne badanie przeprowadzone przez
    pis zostałoby ogłoszone jako niewiarygodne. A dowodów nie mają bo nie mozna otworzyc
    worków i przeliczyc powtórnie głosy z najbardziej podejrzanych komisji.

> [...]
    > wyborcy nie są zadowoleni i nie głosują do sejmiku albo oddają nieważny głos
    > albo oddają głos na "partię drugiego wyboru".

    naciągane troche, przynajmniej jesli chodzi o wyborców pis, to jest zelazny
    elektorat, mało prawdopodobne swiadome oddanie głosu niewąznego - zrobie wykresy z
    podziałem na miasta i gminy, sie zobaczy czy jakis zaleznosci sie pojawią.

> [...]
    > PiS (obecnie) zaniedbali poinstruowanie swoich wyborców jak maja głosować a
    > skupiali się tylko na tłumaczeniu na kogo.

    wiesz, po kolei zarzucasz wyborcom różnych partii ze są głupsi - teraz PO? :-)))

    > Czyli jednak męczennik skoro odmowę bratania się z Warchołem nazywasz
    > "poddaniem". "Nie chciał ale musiał."

    Zapewne wolał miec wiekszosc i rządzic sam -ale to mało odkrywcze :)

    > Nie chce mi się uczestniczyć w tej próbie wybielania i rozmywania. Zapytałeś
    > dlaczego nie lubię Kaczyńskiego to Ci odpisałem. Możesz się z tym nie
    > zgadzać,

    po prostu jedno wysypanie zboza i to w koncu nie przez kaczora to wydaje mi sie
    strasznie mało na "obrzucanie błotem do konca zycia". No ale ok, moze dla ciebie to
    powód.

> [...]
    > że dotyczy tylko prezydentów wybranych w wolnych wyborach, a nie czepiaj się
    > tego że ktoś po latach respektuje przepis!

    No ty sobie żartujesz? Jesli tylko przepis był powodem to w 3 sekundy mogli go
    zmienic. Ale nie - oni go rzeczywiscie chcieli honorowac. Na to sie oburzam.

    > Ja nie musze o tym czytać ja to znam bo zarówno obrady (te transmitowane)
    > jak i prasę podziemną wtedy śledziłem codziennie.

    Poczytaj, poczytaj, zachęcam - bo to panstwo teraz jest oparte na fundamencie
    wybudowanym wówczas. Warto wiedziec kto i jak to zmontował.

    > Widzę że doszliśmy już do politycznego science fiction, więc ten wątek
    > pomijam to co próbował robić Macierewicz nie było lustracją.

    Oglądałeś "nocna zmianę"? Na youtubie znajdziesz.

> [...]
    > trakcie rozmów z TW. I w ten sposób w archiwach są rzekome donosy osób które
    > nigdy nie donosiły ani nie były TW tylko zostały podsłuchane.

    to cytat z wyborczej? Dokładnie tak, prawie słowo w słowo całymi latami wbijano
    ludziom w głowy aby tylko nie dopuscic do dekomunizacji. Jak widac podziałało.
    Argumenty sa bzdurne bo prawde mozna poznac -tylko ze trzeba chciec.

    > Nie wiem, czym Ty się kierujesz w życiu przy ocenianiu postępowania innych
    > ale dla mnie istotne są intencje.

    Taaaa, to sprawdz intencje leppera gdy zboze wysypywał :/

> [...]
    > co wolno. To walczysz o to by tego wszystkiego nie było a nie o to by jeden

    a bez znaczenia było kto był sprawcą tych nieszczęść?

    > Zejdź na ziemię. Jeśli porównujesz brak pluralizmu w kilku mediach z cenzurą
    > to obrażasz tych którzy przez cenzurę ginęli. Na tym poziomie nie chce mi
    > się dyskutować.

    Co wy z tym obrażaniem? Moze to wy ich obrażacie ramie w ramie z urbanem głosząc
    swoje mądrosci?

    W normalnym kraju to działa tak. Jest władza wykonawcza, ustawodawcza i sądownicza.
    Media sprawują funkcje kontrolna aby w razie nieprawidłowosci poinformowac naród ,
    który moze władze zmienic.
    U nas media za panstwowe pieniądze (sprawdz ile kasuje od panstwa wyborcza) obrzydza
    opozycje i fałszuje obraz rzeczywistosci, tak by znów mogi wygrac ci sami, by te same
    media wspierac panstwową kasą.

> [...]
    > podziękował mimo, że większość wpadek czy to premiera czy prezydenta nie

    jazda była po kaczynskich w kazdej telewizji i radiu. Pamietam bo mnie to bawiło
    nawet, wtedy to ja byłem lemingiem :)

    > No to prawie tak samo jak ja tylko ja patrzę na interes _Polaków_. I jeśli w
    > interesie Polaków jest by cześć suwerenności oddać do "Brukseli" (np.
    > wprowadzenie Euro) to jestem za.

    Zgadzam sie, ze naród ma prawo tak o sobie zdecydowac. Tyle ze uważam na dzis ze
    obecna władza jest słabym reprezentantem spoleczenstwa z powodów opisanych powyżej.

    b.

  • 205. Data: 2014-12-17 23:54:44
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

    > stasznie sie na to napiąłes - nie zauważasz ze dowolne badanie przeprowadzone przez
    pis zostałoby ogłoszone jako niewiarygodne.

    mieli już swoją sondażownię co prognozowała ich zwycięstwo. Zamknęła się
    po tym jak przerżnęli.
    Po prostu sondaż trzeba zrobić wiarygodnie i opublikować metodologię.
    Ale nadal bedzie to sondaż a nie wybory. Po co byłoby robić wybory skoro
    można rozdielić mandaty według sondaży?

    > A dowodów nie mają bo nie mozna otworzyc worków i przeliczyc powtórnie
    głosy z najbardziej podejrzanych komisji.

    oczywiście, zę można. Worki leżą nadal w PKW. to jest zasób archiwalny.
    Sama PKW wystąpiła zresztą o przedłużenie okresu przechowywania głosół z
    obecnych wyborów.

    > Oglądałeś "nocna zmianę"? Na youtubie znajdziesz.

    kiepska próba manipulacji w tym filmie

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 206. Data: 2014-12-18 09:39:47
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu środa, 17 grudnia 2014 23:55:06 UTC+1 użytkownik masti napisał:

    > Po prostu sondaż trzeba zrobić wiarygodnie i opublikować metodologię.

    a nie widziałem zeby metodologie ktos publikował, moze gdyby glebiej poszperac to i
    jest.

    > Ale nadal bedzie to sondaż a nie wybory. Po co byłoby robić wybory skoro
    > można rozdielić mandaty według sondaży?

    Z logicznego punktu widzenia sondaż mógłby zastąpic wybory - tyle ze warunki zaufania
    społecznego są nie do spełnienia.

    > głosy z najbardziej podejrzanych komisji.
    >
    > oczywiście, zę można. Worki leżą nadal w PKW. to jest zasób archiwalny.

    No nie można. Głosy z poprzednich wyborów za dawno zniszczone. Z tych wyborów
    czekają. Moznaby matematycznie odnaleźć jakies odstępstwa sugerujące nieprawidłowosci
    - ale do tego brak danych. Gdy sie pojawią trzeba to policzyć, skierowac sprawe do
    sądu - to moze potrwac sporo i nie wiadomo co sąd orzeknie.

    > Sama PKW wystąpiła zresztą o przedłużenie okresu przechowywania głos z
    > obecnych wyborów.

    Ale chyba na okres nieokreslony? Gdy tam sobie panowe postanowią to głosy spalą.

    > kiepska próba manipulacji w tym filmie

    Zapewne potrafisz obronic teze o manipulacji?
    Początki naszej transformacji to ciekawa historia - ona bardzo pokazuje gdzie teraz
    jestesmy. Z filmem warto sie zapoznac chociaz zajmuje sie tylko sprawą lustracji.
    Rząd olewskiego uderzył układ komuszo-solidarnosciowy w trzech miaejscach:
    -zablokował prywatyzację - a na tym miało polegac ustalone przy okrągłym stole
    uwłaszczenie komunistycznej nomenklatury, i tak zostało to przeciez zrealizowne
    -zablokował przejęcia przez ruskich terenów po bazach wojskowych, naciskał na to
    kolega bolek
    -no i znana sprawa - lustracja. Zwróccie uwagę ze tyle lat mineło a jeszcze nie
    pojawilo sie nazwisko "niewinnego" na liscie maciarewicza, o których tak martwi sie
    erigie.
    http://naszeblogi.pl/29370-dlaczego-obalono-rzad-jan
    a-olszewskiego

    W mojej opini to był kluczowy moment naszej historii po 1989 - można sie było pozbyć
    ubeckiego układu władzy - i to sie nie udało. Cholernie nam to ciąży do dziś a
    możliwości zmiany niespecjalnie widać...

    b.

    W obaleniu rządu olszewskiego wazne było jeszcze

    Tak w trzech zdaniach:
    przy okrągłym stole został zawarty deal z komunistami. Dopuscimy was do

  • 207. Data: 2014-12-18 13:59:25
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

    > a nie widziałem zeby metodologie ktos publikował, moze gdyby glebiej poszperac to i
    jest.

    ale nie przeszkadza Ci to podpierać się tymi wynikami?

    > Z logicznego punktu widzenia sondaż mógłby zastąpic wybory - tyle ze warunki
    zaufania społecznego są nie do spełnienia.

    czyli nie mógłby.

> [...]
    - ale do tego brak danych. Gdy sie pojawią trzeba to policzyć, skierowac sprawe do
    sądu - to moze potrwac sporo i nie wiadomo co sąd orzeknie.

    poprzednie wybory zostały uznane przez sądy za ważne. Więc ich wyniki są
    niezmienialne. Więc nie ma sensu trzymać głosów. Takie sprawy nazywają
    sie protesty wyborcze i są składane. Póki sprawa się toczy nikt dowodów
    nie zniszczy. Potem to już tylko bicie piany. Zresztą te protesty w
    wększości też. uzasadnienie protestu: "Bo Jarosław Kaczyński powiedział,
    ze sa sfałszowane". Autentyczne. I jak myślisz co sąd zrobi z takim
    "protestem"?

    > Ale chyba na okres nieokreslony? Gdy tam sobie panowe postanowią to głosy spalą.

    a po co nieokreślony? W momencie gdy sądy rozpatrzą wszytskie protesty
    nie możesz już nic zmienić.

    > Zapewne potrafisz obronic teze o manipulacji?

    tak. Ale to nie miejsce. Niestety broniący tego gniota wystawiają sobie
    świadectwo debila.

  • 208. Data: 2014-12-18 14:33:56
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu czwartek, 18 grudnia 2014 13:59:46 UTC+1 użytkownik masti napisał:
    > ale nie przeszkadza Ci to podpierać się tymi wynikami?

    nigdy nie twierdziłem: exit poll wskazywał X a wyszło Y to wybory są sfałszowane. Ja
    mówię: jesli zwykle X pokrywało sie z dokładność Z% , a tym razem jest to Wx większe
    to warto to sprawdzić.

    > poprzednie wybory zostały uznane przez sądy za ważne. Więc ich wyniki są
    > niezmienialne. Więc nie ma sensu trzymać głosów.

    i te oczywiscie zostana uznane za ważne. Zeby uznać ze należy rozpakowac worki, bo
    statystyka coś nie bardzo pasuje, należy sprawe badac na poziomie kraju.
    A sądy z założenia badają sprawę lokalnie. Worki pójdą na przemiał, lemingi bedą
    mówic ze sądy nie znalazły nieprawidłowosci, oszołomy ze nie znalazły bo nie szukały.
    A niesioł powie ze podpalamy pańswo. Czyli bedzie jak zwykle :)
    Potrzebna jest zmiana prawa wyborczego.

    > tak. Ale to nie miejsce. Niestety broniący tego gniota wystawiają sobie
    > świadectwo debila.

    czyli nie potrafisz. Natomiast swiadectwo o kulturze osobistej wystawiłeś.

    b.

  • 209. Data: 2014-12-18 14:54:17
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

    > nigdy nie twierdziłem: exit poll wskazywał X a wyszło Y to wybory są sfałszowane.
    Ja mówię: jesli zwykle X pokrywało sie z dokładność Z% , a tym razem jest to Wx
    większe to warto to sprawdzić.

    ponieważ nie ma metodologii robienia exit poll to tak jakby go nie było.
    Czyli nie ma z czym porównać

> [...]
    A niesioł powie ze podpalamy pańswo. Czyli bedzie jak zwykle :)

    sądy badają sprawę zgodnie z wyborami. Czyli wybory na wójta lokalnie.
    Do Sejmiku wojewódzko itd.
    Uważasz sędziów za kompletnych idiotów, zę nie umieją zauważyć większych
    korelacji gdyby były?

    PKW to też sędziowie. Nie politycy mimo ostatniego pomysłu PiS

    > czyli nie potrafisz. Natomiast swiadectwo o kulturze osobistej wystawiłeś.

    boli Cię, że uwierzyłeś w propagandowy filmik?

  • 210. Data: 2014-12-18 15:32:21
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu czwartek, 18 grudnia 2014 14:54:39 UTC+1 użytkownik masti napisał:
    > ponieważ nie ma metodologii robienia exit poll to tak jakby go nie było.
    > Czyli nie ma z czym porównać

    Firma badawcza Ipsos jest trzecią co do wielkości firmą badawczą na świecie, obecną w
    84 krajach. Zatrudnia ponad 16 tys. pracowników i pracuje dla 5 tys. klientów na
    całym świecie. W 2013 roku przeprowadziła ponad 70 mln wywiadów.

    Ale gdy wynik dziwny to łatwiej przyjąć, ze firma marna i sie nie zna (ciekawe ile
    telewizje za to amatorstwo zapłaciły?), niż ze coś jest nie tak z tym krajem.

    > Uważasz sędziów za kompletnych idiotów, zę nie umieją zauważyć większych
    > korelacji gdyby były?

    Sędzia ocenia dowody a nie je produkuje - trzeba mu pokazac statystykę krajową jako
    dowód w sprawie, wtedy moze go oceniac. A nikt nie przyniesie bo danych wciąż nie ma.
    Wiec sprawe oddali.

    > boli Cię, że uwierzyłeś w propagandowy filmik?

    umiesz udowodnic manipulacje - zrób to. Tylko kulturalnie. Wartosc argumentów typu
    jestes debilem, oszołomem itp jest zerowa.

    b.