  • Data: 2021-09-05 09:23:09
    Temat: Re: Wytrzymały sznurek
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    niedziela, 5 września 2021 o 01:59:00 UTC+2 ptoki napisał(a):

    > Drut nierdzewny lub linka z takiego drutu.
    To jest najlepsze, są jeszcze linki nierdzewne powlekane, u mnie kilkanaście lat na
    balkonie wisi taka jako sznurek na pranie.
    Ale stawiam, że do anteny takie se, ta stal raczej kiepsko wróży...

    > Cokolwiek innego ci sie rozlozy w takim czasie jak obstawiasz.
    E tam, światłowody samonośne wiszą dłużej i działają nawet. Tylko szkoda kupować
    światłowód jako linkę nośną choć są dielektryczne ;)

    > Jak ci metal nie odpowiada to nawlec na niego wąż ogrodowy. Na 10 lat powinno
    starczyc.
    Tu akurat kiepsko - raz, że wpływu stali nie "zaizoluje", dwa współczesne węże to po
    kilku latach się rozsypują

    > Jak nie metal to moze jakies lini żeglarskie sie nadadza. Nie wiem, nie znam sie na
    nich, moze ktos potwierdzi/zaprzeczy.

    Ja bym kupił najzwyklejszą linę(repa) polipropylenową. Grubości są w szerokim
    zakresie...