  • Data: 2023-01-22 23:22:40
    Temat: Re: Z jednego artykułu jak by się ktoś pytał.
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    niedziela, 22 stycznia 2023 o 16:02:02 UTC+1 Cavallino napisał(a):
    > .
    >
    > Wyciągnij średnią z tych dwóch przypadków, zamiast uogólniać jeden
    > przypadek na wszystko....
    Może facet o którym pisze Tomasz ma kilka takich lokali.
    Ja np na dzisiaj też mam stały, przyzwoity dochód z wynajmu mieszkań.
    .
    Np mieszkanie kupione w 2002 za 22000(39m2)zl.
    Przez 5 lat mieszkalismy w nim w 2006 wynajęliśmy.
    Wynajmujemy do dzisiaj.
    Wcześniej ok 10 tys rocznie na czysto zostawalo, po drodze jakieś podwyżki lokatorom
    robiliśmy i na dzisiaj ok 15 tys rocznie zostaje
    Przez te ok 15 lat może z jeden miesiąc nie zamieszkane.
    Rynek taki że dajesz ogłoszenie na olx i pierwszy tel w ciągu 10-15 min.
    Jak pisalem- w 2002 kupione za 22tys dzisiaj gdybym z przymusu chciał sprzedać to w
    ciągu kilku dni pewnie 230 tys bym dostal..
    Ale to bardzo lokalnie jest
    Kogut pisze że 80 m2 za 400 -500 zł w Łodzi wynajmuje
    Tylko że on pisze jak wyżej a takich ofert w Łodzi nie znajdziesz.
    W nieodległym odemnie Gdańsku 6m2 pokój wołają 1500 zł. Do tego wspolna "
    łazienka"(1,5m2) i "kuchnia"(4m2)na 3 takie "pokoje."