  • Data: 2023-01-23 17:10:28
    Temat: Re: Z jednego artykułu jak by się ktoś pytał.
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    poniedziałek, 23 stycznia 2023 o 07:34:02 UTC+1 Cavallino napisał(a):
    > On ma zapewne mieszkanie z przydziału, stąd takie ceny.....
    > To nie jest komercyjny wynajem, więc nawet nie ma pojęcia ile takowy
    > kosztuje.
    A po co mam mieć pojęcie o innych cenach najmu jak moja mi odpowiada. To ci co mają
    do wynajęcia powinni pomyśleć jak zminimalizować przyszłe straty. Ich strata to
    będzie mój zysk. To już niedługo. Ci co buduja nowe mieszkania o tym wiedzą. Nie
    biorą nowych zamówień i szykują się do likwidacji firm. Jeszcze nie zwalniają bo mają
    do skończenia zapłacone zamówienia.