  • Data: 2023-01-23 17:23:58
    Temat: Re: Z jednego artykułu jak by się ktoś pytał.
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    poniedziałek, 23 stycznia 2023 o 16:40:03 UTC+1 Ghost napisał(a):
> [...]
    samego artykułu że mieszkania są doskonałym zabezpieczeniem w czasie inflacji. Jeśli
    inflacja roczna 16% to kwartalna 4. Mieszkania staniały przez kwartał 8%. To
    kwartalna strata na inwestycji 12%. Jak tu było? A już wiem. Bo na nieruchomościach
    nikt nie stracił.
    > przeciez wiem, to bylo pytanie retoryczne, wieczny tułaczu
    Coś w tym jest co napisałeś. Tułamy sie w dwie osoby w osiemdziesiecio metrowym
    mieszkaniu w Śródmieściu bardzo dużego miasta. To że miasto duze nie przeszkadza bo z
    okien duży park widać i ruch samochodów nieduży jak na duże miasto. W zasiegu
    dwoch przecznic mam wszystkie potrzebne sklepy i usługi. Samochodem do sklepu
    pojechałem w zeszłym roku w grudniu. Wykładzinę do łazienki kupiłem. Wygląda że za
    kare się urodziłem i żyje. Nie tak mam jak szczęściarze co przez 30 lat kredyt na dom
    czy mieszkanie spłacają. Miesięcznej raty mają tyle co ja czynszu przez cztery
    miesiące. Interes życia zrobili.