    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Zarówka? 50 dolców poprosze!
    Date: Mon, 23 May 2011 17:14:07 +0200

    Dawid wrote:

    > To jest dobre, wiatraki zatrzymują wiatr, nic mądrzejszego nie można
    > już wymyślić.To zbuduj tam kilka wysokich domów lub potężny zakład,
    > elektrownię, to nie zatrzyma wiatru, będzie wiało jak cholera.Dla
    > upartego i głupiego, każdy pretekst dobry.Zamieszkajcie gdzieś na
    > zadupiu, bez prądu i wody, będzie cicho i miło i skończy się pisanie
    > głupot.

    Dokładnie, zwykle w miejscu gdzie ma powstać ferma wiatrowa nikt nie stawia
    nowego Manhattanu.

    Oczywiście możemy stawiać bez opamiętania kolejne wiatraki, bo do tego
    namawiają naszych prawodowaców lobbyści. Tylko potem po kilku latach sie
    okaże że mleko sie rozlało, tak jak się okazało że zapory wodne nei sa
    całkowicie nieszkodliwe i bezobsługowe. Zakładam ze wiesz jakie skutki dla
    środowiska powodują zapory wodne i co sie dzieje ze zbiornikami tych zapór.

    Na razie mamy szansę na duży przełom w problemach z energią, gaz łupkowy.
    Już widać że jest kilka osób na świecie którym tani gaz stoi ością w gardle.
    Należy sie przygotować na wielką ofensywę zielonych kurw które będą za
    pieniaze od arabów i rosjan lobować przeciwko prowadzeniu eksploatacji tych
    złóż.