  • 1. Data: 2010-09-16 00:08:51
    Temat: Zaślepka do trójnika we wkładzie ceramicznym
    Od: "PB" <N...@w...pl>

    Muszę zaślepić dwa trójniki w ceramiczmnym wkładzie kominowym fi 140 i 190.
    Niestety, nie mogę niczego takiego znaleźć. W jednym ze sklepów powiedziano
    mi, że nie kupię.
    Macie może pomysł jak to zaślepić?

    PB

  • 2. Data: 2010-09-16 17:29:35
    Temat: Re: Zaślepka do trójnika we wkładzie ceramicznym
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    On 16 Wrz, 02:08, "PB" <N...@w...pl> wrote:
> [...]
    > Niestety, nie mogę niczego takiego znaleźć. W jednym ze sklepów powiedziano

    wełna firerock, wycinasz kółko na wymiar, wsadzasz trochę głębiej i
    paćkasz zaprawą szamotową

    pozdrawiam
    s_13