  • 51. Data: 2015-10-03 21:35:42
    Temat: Re: Zbieranie deszczówki
    Od: Marek <m...@g...com>

    Am Samstag, 3. Oktober 2015 21:17:13 UTC+2 schrieb t...@g...com:

    > Natuerlich.
    > Tak samo gdy pada deszcz i spłukuje z auta pył na glebę.

    To po co uzywac myjki ?

  • 52. Data: 2015-10-03 21:45:04
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Oczywiście ze są, na dodatek gdzie byś się nie obejrzał to są. Ale nie ma wysypisk
    śmieci, chlewni, ubojni przemysłowych, zakładów przerobu złomu, składowisk odpadów
    niebezpiecznych itp. Wszystkie smrodliwe firmy są na obrzeżach miast, tam gdzie
    osiedla domków. W mieście nikt nie ma pola które właściciel uzyznia gnojowica. Na
    dodatek awaria wody to pojedyncze godziny do naprawienia. Awarie prądu praktycznie
    nie występują bo prawie wszystko zasilane z dwóch stron. A jak się cos uwali to
    maksymalnie godzina.

  • 53. Data: 2015-10-03 22:22:56
    Od: masti <g...@t...hell>

    Zenek Kapelinder wrote:

> [...]
    nie występują bo prawie wszystko zasilane z dwóch stron. A jak się cos uwali to

    chyba nigdy w mieście nie byłeś. Jak najbardziej te wszystkie rzeczy
    znajduja sie w miastach.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 54. Data: 2015-10-03 22:25:37
    Od: t...@g...com

    W miastach jest bardzo słaba wymiana powietrza przez wysokie budynki, przez co cały
    czas wdychasz syf. Na obrzeżach nawet gdyby coś gdzieś było, to jest przestrzeń i nie
    kisisz się w tablicy mendelejewa. Wiem coś na ten temat bo Sącz jest jednym z
    najbardziej zanieczyszczonych miast. Jak jadę do miasta to od razu czuję różnicę na
    gorsze w jakości powietrza. Mało tego mieszkam nieco ponad miastem, jakieś 40-50m
    wyżej. Z góry widać pięknie cały Sącz przykryty gęstym smogiem. Miałem kiedyś na
    bloku antenę między masztami AZART. Dwa ramiona z linki 4mm2 w niebieskiej izolacji.
    Po około roku czasu izolacja stała się czarna. Mam tą antenę teraz rozwieszoną między
    domem a najbliższym drzewem. Kolor niebieski na powrót się pojawił. A ty mi
    pierdolisz coś o wysypiskach i ubojniach?
    Mieszkaj sobie w bloku i wąchaj te spaliny z tysięcy samochodów. Na pewno dłużej
    pożyjesz i zdrowsze to dla ciebie niż wąchać gówno świni.

  • 55. Data: 2015-10-04 00:07:32
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    W miastach wyznaczone są tereny przemysłowe pod uciążliwe działalności. Nigdy w
    centrach i na osiedlach mieszkaniowych. Zawsze na obrzezach. I zaraz za nimi kwitną
    osiedla domków.

  • 56. Data: 2015-10-04 12:58:39
    Od: t...@g...com

    W dniu sobota, 3 października 2015 21:35:44 UTC+2 użytkownik Marek napisał:

    > To po co uzywac myjki ?

    W celu zmycia brudu którego deszcz nie był w stanie zmyć.
    Ubiegnę twoje następne pytanie i odpowiem od razu. Ten bród na karoserii nie wziął
    się z Marsa lecz z otoczenia. Z dróg i z powietrza.

  • 57. Data: 2015-10-04 16:21:55
    Od: masti <g...@t...hell>

    Zenek Kapelinder wrote:

    > W miastach wyznaczone są tereny przemysłowe pod uciążliwe działalności. Nigdy w
    centrach i na osiedlach mieszkaniowych. Zawsze na obrzezach. I zaraz za nimi kwitną
    osiedla domków.

    powedz to to mieszkańcom Radiowa i Chomiczówki w Warszawie

  • 58. Data: 2015-10-05 00:40:44
    Od: Marek <m...@g...com>

    Am Sonntag, 4. Oktober 2015 12:58:42 UTC+2 schrieb t...@g...com:

    > W celu zmycia brudu którego deszcz nie był w stanie zmyć.
    > Ubiegnę twoje następne pytanie i odpowiem od razu. Ten bród na karoserii nie wziął
    się z Marsa lecz z otoczenia. Z dróg i z powietrza.

    Podczas mycia samochodu, spływają nie tylko brudy, które znalazły się tam z
    powietrza, ale również te, które pojawiły się tam wskutek spalania paliwa,
    nieszczelności miski olejowej, scierania klocków hamulcowych, nieszczelności
    simeringów itd, itp...

    Dlatego, w kulturalnych krajach zabroniono mycia samochodów poza oficjalnymi
    myjniami, w których woda krąży w obiegu zamkniętym.

  • 59. Data: 2015-10-05 08:19:59
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 5 października 2015 00:40:45 UTC+2 użytkownik Marek napisał:

> [...]
    nieszczelności miski olejowej, scierania klocków hamulcowych, nieszczelności

    Czesc osiada na aucie, a czesc (chyba wieksza) leci w powietrze i osiada
    na drogach, chodnikach etc. dlatego...

    > Dlatego, w kulturalnych krajach zabroniono mycia samochodów poza oficjalnymi
    myjniami, w których woda krąży w obiegu zamkniętym.

    ... Ten zakaz nie ma sensu :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 60. Data: 2015-10-05 09:39:20
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-10-05 o 00:40, Marek pisze:

> [...]
    >
    > Dlatego, w kulturalnych krajach zabroniono mycia samochodów poza oficjalnymi
    myjniami, w których woda krąży w obiegu zamkniętym.

    Gdyby zaczac od drog w zamknietych tunelach, gdzie powietrze krazy w
    obiegu zamknietym to moze i te myjnie mialyby sens.

    Pozdro.. TK