  • 61. Data: 2015-10-05 11:11:44
    Temat: Re: Zbieranie deszczówki
    Od: t...@g...com

    W dniu poniedziałek, 5 października 2015 00:40:45 UTC+2 użytkownik Marek napisał:
> [...]
    wziął się z Marsa lecz z otoczenia. Z dróg i z powietrza.

    > Podczas mycia samochodu, spływają nie tylko brudy, które znalazły się tam z
    powietrza, ale również te, które pojawiły się tam wskutek spalania paliwa,
    nieszczelności miski olejowej, scierania klocków hamulcowych, nieszczelności
    simeringów itd, itp...

    > Dlatego, w kulturalnych krajach zabroniono mycia samochodów poza oficjalnymi
    myjniami, w których woda krąży w obiegu zamkniętym.

    Nieszczelność miski, simeringów? Jakiekolwiek nieszczelności? Nie wiem jak ty ale ja
    niesprawne auto oddaje do warsztatu. Nawet nie mogę sobie pozwolić na takie coś bo
    nie chcę mieć plam na kostce pod domem. Z resztą wyliczanie tego jakoby przy myciu
    samochodu to bzdura. Olej z nieszczelnej miski nie zalega na szybach i karoserii :-)

    Reszta to bajki ekooszołomów. To co się zmyje pod domem z samochodu myjką to zaledwie
    1/10000 część tego co zostawia samochód na drodze.
    Co innego myjnia w której myje się setki pojazdów dziennie.

  • 62. Data: 2015-10-05 11:13:09
    Od: t...@g...com

    W dniu poniedziałek, 5 października 2015 09:39:18 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

> [...]
    >
    > Gdyby zaczac od drog w zamknietych tunelach, gdzie powietrze krazy w
    > obiegu zamknietym to moze i te myjnie mialyby sens.

    Niestety ale ekooszołomy mają niezłe parcie. Idzie sporo kasy wydrzeć.

  • 63. Data: 2015-10-05 14:14:33
    Od: nadir <n...@h...org>

> [...]

    nieszczelności miski olejowej, scierania klocków hamulcowych, nieszczelności
    A podczas jazdy w deszczu to już nie?

  • 64. Data: 2015-10-05 14:25:25
    Od: t...@g...com

    W dniu poniedziałek, 5 października 2015 14:14:35 UTC+2 użytkownik nadir napisał:
    > A podczas jazdy w deszczu to już nie?

    Mało tego. Mycie samochodu myjką nie usuwa brudu z komory silnikowej, chyba że ktoś
    otworzy maskę i umyje celowo silnik. Natomiast podczas jazdy w deszczu cały spód
    samochodu jest opłukiwany wodą, która następnie trafia do rowów zasilając rzeki czy
    nawadniając przydrożne pola.

  • 65. Data: 2015-10-05 14:37:50
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Samochody z wyciekami płynów i smarow nie maja prawa jeździć. Powinny zostać
    odrzucone na przeglądach.

  • 66. Data: 2015-10-05 14:40:17
    Od: masti <g...@t...hell>

    t...@g...com wrote:

    > Natuerlich.
    > Tak samo gdy pada deszcz i spłukuje z auta pył na glebę.

    tyle, że w obiegu zamkniętym nie chodzi o pył z auta tylko chemię
    używaną w procesie mycia. A w myjniach jest używana mocno agresywna ze
    względu na krótki czas mycia

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 67. Data: 2015-10-06 19:06:42
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Za 20 lat z budują obok Twojego domu spalanie śmieci, chlewnej przemysłową, duże
    zlomowisko, pakowalnie węgla. Na TVP info jest codziennie program z ludźmi. Jedzie
    dziennikarz w teren I ludzie im się Zala. Skłamał bym jak bym napisał ze tylko ludzie
    z domków maja problemy. W miastach problemem jest głośna knajpa. Za to w małych
    miastach i na obrzeżach większych i dużych jest skarg na dużą uciążliwość nowych
    inwestycji.

    Pier....licie Hipolicie :)
    Jak się wybudujesz na terenach objętych planem zagospodarowania pod domy
    mieszkalne to choćbyś się posrał to nikt Ci nie pozwoli wybudować
    spalarni śmieci czy innego obiektu przemysłowego. Tak więc Kogutek
    przestań pier....ć te bzdury wyssane z palucha.
    To o czym piszesz to są jednostkowe sytuacje, które równie dobrze mogą
    się wydarzyć pod oknem czynszowego mieszkania, w którym mieszkasz, bo
    ktoś kogoś przekupił lub ktoś się nie zorientował, że wynajmuje lub się
    buduje na terenie przemysłowym.
    Poza tym w mieście problemem nie jest tylko głośna knajpa, ale problemów
    jest wiele. Od nieznośnego i głośnego sąsiada po rozboje i szczających
    po klatkach meneli. Przy tym zbyt wysokie koszty czynszów i opłat. Dla
    przykładu ja obecnie płacę za ogrzewanie dwóch budynków (łącznie 350m2)
    tyle samo co płaciłem w bloku za ogrzewanie mieszkania o powierzchni
    56m2 z tą różnicą, że obecnie grzeję, kiedy mi jest zimno, a w bloku
    zaczynali grzać tydzień lub dwa po tym jak zbyt duża ilość lokatorów
    zaczynała się upominać.
    Jak myślisz kto mnie do tej pory rżnął na kasie? Acha...! Mieszkanie
    było własnościowe, ale koszty ogrzewania narzucone odgórnie przez Urząd
    Miasta, który był współwłaścicielem większościowym bloku.

    > W środku miasta chlewni nikt nie postawi. Dom z działka przy zlomowisko według
    Ciebie zyska na wartości czy straci?

    Ale wystarczy mieć taką sąsiadkę jak ja, która znosiła makulaturę z
    pobliskich sklepów i w każdy weekend klatka schodowa systematycznie była
    zawalana makulaturą tak, że nie dawało się przejść. W tygodniu paczek
    było mniej, bo były odstawiane do skupu z dnia na dzień, ale w weekendy
    to była tragedia.
    Pomijając fakt uciążliwości to jeszcze do tego dochodziła kwestia
    zagrożenia pożarowego. Bywało, że na klatce pojawiali się menele albo
    gnoje z petami. Niestety strach było gnojom zwrócić uwagę, bo można było
    oberwać metalową pałką w łeb lub "kosą" pod żebra, a policja jak
    interweniowała to na wszelki wypadek na cały głos się darli pod blokiem
    "czy to pan Iksiński, bo mieliśmy zgłoszenie od pana, że na klatce są
    huligani dewastujący klatkę schodową". To tak na wszelki wypadek, aby
    zniechęcić do zawracania dupy "panom władzom" przy kolejnej dewastacji.
    W sprawie makulatury to zarówno policja jak i straż miejska mieli
    totalnie w dupie.

  • 68. Data: 2015-10-06 19:14:57
    Od: r...@g...com

    Koziegłowy pod Poznaniem. Wielkie blokowisko. 11k ludzi. Obok czynna oczyszczalnia
    ścieków, elektrociepłownia i właśnie budują spalarnię śmieci ;))

  • 69. Data: 2015-10-06 20:07:57
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2015-10-02 o 22:57, Maniek4 pisze:

    > A nie mozna miec i byc?
    >
    > Pozdro.. TK

    W przypadku Kogutka to ani nie ma, ani jest i w tym jest cały jego
    problem :)