  • 111. Data: 2018-08-01 23:24:44
    Temat: Re: Że podwyżki są to widać, ale nie wiedziałem że aż takie...
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Sadze Kris ze uzytkownik nie wyrazi skruchy ale ze napisze ze jestes glupi.

    Póki co to poza obelgami z waszej strony i twierdzeń, że się nie znam to
    niczego konkretnego nie napisaliście. Żadnego potwierdzenia słuszności
    waszych poglądów. Ja w odróżnieniu od was pokazałem, że kłamiecie i
    udowodniłem to.

    Za co niby miałbym przepraszać?

    Udowodnijcie, że na 1kg bochenek chleba używa się mniej jak 700-800ml wody.

    Udowodnijcie, że chleb piecze się w temperaturze niższej niż 200'C.

    Udowodnijcie, że na upieczenie bochenka chleba o masie 1kg zużywa się
    energię elektryczną za 17gr.

    A już kogutek twoje twierdzenia, że 200'C to jest 20 atmosfer świadczy o
    ogromnych twoich brakach w wiedzy z zakresu szkoły podstawowej. Jeszcze
    sam żeś nie przeprosił za pierdolnięcie tej głupoty. Zanim kolejny raz
    zwrócisz żądania przeprosin wobec mnie to najpierw sam przeproś za swoją
    głupotę.

  • 112. Data: 2018-08-02 00:14:42
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Dlaczego mnie nie dziwi to co napisales. Pewno dlatego ze jestes klamca i oszustem.
    Kolo chuja mi lata przepis z kilogramem maki i prawie litrem wody. I ze piaskiem to
    zageszczasz zeby nie przelewac.

  • 113. Data: 2018-08-02 00:22:35
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wczesniej bylo 800 ml. Tutaj jest 750-800. A nizej 700-800. Zdecyduj sie ile tej
    wody. Napisz jeszcze czego dodajesz do kilograma maki i prawie litra wody zeby ciasto
    nie bylo w plynie. Gipsu czy cementu?

  • 114. Data: 2018-08-02 08:05:28
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Dlaczego mnie nie dziwi to co napisales. Pewno dlatego ze jestes klamca i oszustem.
    Kolo chuja mi lata przepis z kilogramem maki i prawie litrem wody. I ze piaskiem to
    zageszczasz zeby nie przelewac.

    A ten kilogram mąki toś chyba strzepał z ch.... tego wuja co to był spod
    Sosnowca.

    Łżesz jak stara kurwa.

  • 115. Data: 2018-08-02 08:10:02
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Wczesniej bylo 800 ml. Tutaj jest 750-800. A nizej 700-800. Zdecyduj sie ile tej
    wody. Napisz jeszcze czego dodajesz do kilograma maki i prawie litra wody zeby ciasto
    nie bylo w plynie. Gipsu czy cementu?

    Na 1 kg bochenek chleba sypiesz 1kg mąki? Jesteś głupszy niż ustawa
    przewiduje.

    Przepisy są różne i zależą od sposobu wypieku oraz urządzenia w którym
    pieczesz, a także od gatunku chleba. Chleby żytnie, razowe potrzebują
    nieco więcej wody niż chleby pszenne.

  • 116. Data: 2018-08-02 09:24:20
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 02.08.2018 08:10, Uzytkownik pisze:

    > Przepisy są różne i zależą od sposobu wypieku oraz urządzenia w którym pieczesz, a
    > także od gatunku chleba. Chleby żytnie, razowe potrzebują nieco więcej wody niż
    > chleby pszenne.

    Żeby użyszkodnik automatu do pieczenia chleba nie musiał wymyślać prochu,
    to każdy producent takich maszynek załącza zwykle zbiór przepisów/recept
    na domowe chleby różnego rodzaju. Na ten przykład tak wygląda recepta na
    0,5 kg chleba pszenno-żytniego, wymyślona przez producenta automatu FIF,
    którego używam od czasu do czasu, gdy mi się przeje chleb kupny:

    1. 180 ml wody/mleka
    2. 1 łyżka oliwy
    3. 1/2 łyżeczki soli
    4. 170 g mąki żytniej
    5. 200 g mąki pszennej
    6. 4 g drożdży suszonych
    7. odrobina cukru, jak ktoś lubi

    To wszystko wrzucamy do maszyny w kolejności podanych składników,
    włączamy program "normal" i po 3:23 godz. wyjmujemy gotowy chleb.
    Maszynista nie jest informowany w jakiej temperaturze przebiegają
    poszczególne fazy produkcyjne, bo Niemcowi nie jest to do szczęścia
    potrzebne - a więc i Polakowi też - jako że maszyna niemiecka.

  • 117. Data: 2018-08-02 09:50:38
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2018-08-01 o 16:51, nadir pisze:

    > A był?

    A był

    > Poza tym, to nie ja wysnułem tezę, że wahania cen prądu zależą od tego
    > czy rządzi PiS czy PO.

    Ja też nie.

    To sami rządzący (i wierni poddani) tak twierdzą, że wszystko co złe, to
    PO a dobre - zasługa PIS

    --
    Pete

  • 118. Data: 2018-08-02 11:51:35
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 1 Aug 2018 07:22:28 -0700 (PDT), Lisciasty
    <l...@p...pl> wrote:
    > Raczej to są 2 niezależne osobniki.

    I używają tego samego maila?

    --
    Marek

  • 119. Data: 2018-08-02 11:53:05
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 01 Aug 2018 17:34:51 +0200, "Tomasz Gorbaczuk"
    <g...@a...pl> wrote:
    > Bzdura.

    To czemu w nagłówkach mają tego samego maila, ta sama googlowy bramka
    news i ten sam styl piśmiennictwa?

    --
    Marek

  • 120. Data: 2018-08-02 11:57:43
    Od: Marek <f...@f...com>

    <g...@a...pl> wrote:
    > Bzdura.

    Posty kogutka (ostatni z inżynierii):

    From: 4...@g...com

    Posty Zenka:
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Zenek we from ma nazwę + email a kogutek tylko ten sam email.

    --
    Marek