  • 1. Data: 2018-07-27 15:49:20
    Temat: Słupek się zwichrował
    Od: egips <e...@g...com>

    Witam
    Ostatnio zauważyłem że w wiacie garażowej jeden drewniany słupek się
    zwichrował, na dole jest prosto, u góry krzywo. Boje sie ze sie rozejdzie
    Robić cos z tym? Czy zostawić ?
    Myslałem polakierować moze woda sie nie bedzie dostawać, bo był jedynie
    impregnowany.

  • 2. Data: 2018-07-27 15:53:01
    Temat: Re: Słupek się zwichrował
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 27.07.2018 o 15:49, egips pisze:
> [...]
    > Robić cos z tym? Czy zostawić ?
    > Myslałem polakierować moze woda sie nie bedzie dostawać, bo był jedynie
    To jest drewno, a nie metal i ma prawo z czasem się wichrować,
    zwłaszcza, jak drewno było niezbyt dobrze wysuszone przed cięciem.
    Malowanie nic nie da. Woda jest nie tylko z deszczu, bo w powietrzu też
    jest całkiem sporo.
    Jacek