  • 41. Data: 2020-04-25 20:21:49
    Temat: Re: Zenek - nieznany poeta z Bałut
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 25.04.2020 o 19:59, Budzik pisze

    > Ale zdajesz sobie sprawe ze połowa jego postów zawiera w sobie fragment
    > Runt Pizdziak vel dziura w dupie czy jakos tak?
    > Świezosc? Nie w tym fragmencie...

    To wynika z ubogiego zasobu słów w ogóle, a inwektyw w szczególności.
    Słownika polskich wyzwisk, inwektyw i określeń pejoratywnych Ludwika
    Stommy nie kupi, bo suweren z zasady książek nie czyta, więc co tam
    mówić o ich kupowaniu, zatem do usranej śmierci będzie powtarzać ten
    zbitek słów według niego najbardziej zajebistych w dosrywaniu
    interlokutorowi.

  • 42. Data: 2020-04-25 20:59:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Znowu Budzik łzesz jak wybitni POlitycy jelopozycji. Albo głupszy
    > jesteś od kamienia co przy drodze leży. Nie połowa, te kierowane do
    > debila pizdziaka co niejedno ma imię wszystkie.

    Nie wierze! To jest niemozliwe, zebyś potraktował w sposób matematyczny a
    nie opisowy okreslenie "połowa".
    Ja po prostu chciałem zauwazyc ze niezwykle czesto myslisz o odbycie
    kolegi. I niezwykle czesto o tych fascynacjach piszesz. I tyle.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiem, że to, co piszę, jest może średnio mądre,

  • 43. Data: 2020-04-25 21:04:14
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Znowu Budzik manipulujesz. Widzę że wszedłeś w komitywę z pizdziakiem i kundlem.
    Pogratulować towarzystwa.

  • 44. Data: 2020-04-25 21:15:57
    Od: Runt <r...@a...prv>

    W dniu 2020-04-25 o 20:10, PIŹDZIAK Zenek Kapelinder pisze:
    > Znowu Budzik łzesz jak wybitni POlitycy jelopozycji.
    > Albo głupszy jesteś od kamienia co przy drodze leży.
    brawo zenusiu! dokop mu! dokop!
    > Nie połowa, te kierowane do debila pizdziaka
    zenusiu, zamiast ptaszka masz przerośnietą łechtaczkę więc jesteś
    PIŹDZIAK! Buuuhahhahhahhahahhahhah!
    ?co niejedno ma imię wszystkie.
    zenusiu, nie moja wina, że na drugie masz alfons.

    --
    Runt

    Keep smilling. All's well that ends well!

  • 45. Data: 2020-04-25 21:16:14
    Od: Runt <r...@a...prv>

    W dniu 2020-04-25 o 21:04, PIŹDZIAK Zenek Kapelinder pisze:
    > Znowu Budzik manipulujesz.
    pod kołderką zenusiu manipulujesz? ;-)
    >Widzę że wszedłeś w komitywę z pizdziakiem
    zwenusiu, twoj fistaczek to przerośnięta łechtaczka a więc śmiało można
    nazwać się PIŹDZIAKIEM.
    > i kundlem.
    zenusiu, to juz nawet kundlom zabierasz żarcie? Jesz z psiej michy?
    > Pogratulować towarzystwa.
    zenusiu, twoimi towarzyszami są bezpańskie koty i zapchlone kundle.

    nie mogłem się powstrzymać! ;-))))

  • 46. Data: 2020-04-25 22:30:46
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 25.04.2020 o 20:59, Budzik pisze:

> [...]
    > Ja po prostu chciałem zauwazyc ze niezwykle czesto myslisz o odbycie
    > kolegi. I niezwykle czesto o tych fascynacjach piszesz. I tyle.

    Może się nawet doczekamy po tych fascynacjach
    coming outu Zenka Kapelindera, kto wie?

  • 47. Data: 2020-04-25 23:50:59
    Od: collie <c...@v...pl>

    > Znowu Budzik manipulujesz. Widzę że wszedłeś w komitywę z pizdziakiem i kundlem.

    No, kto nie jest z nami, ten jest przeciwko nam.
    Prawdziwy bolszewik z Ciebie, Zenku Kapelinderu.

  • 48. Data: 2020-04-26 00:24:53
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Akurat kundlu nie jestem w wami. Towarzystwo debila, kundla i kuriera z IQ90 jakoś mi
    nie odpowiada.

  • 49. Data: 2020-04-26 01:46:28
    Od: Runt <r...@a...prv>

    W dniu 2020-04-26 o 00:24, PIŻDZIAK Zenek Kapelinder pisze:
    > Akurat kundlu nie jestem w wami.
    oczywiście zenusiu, twoje patrymonium to śmietniki.
    >Towarzystwo debila,
    brawo zenusiu! dołóż mu!zaproponuj by się podpalił!
    >kundla
    brawo zenusiu! zaproponuj mu skok do dółu z wapnem!
    >i kuriera
    zenusiu, to, ze wędrujesz całymi danimi od śmietnika do smietnika
    podkradając kotom żarcie to nie jest trasa kurierska, a ty zenusiu nie
    jesteś kurierem tylko włóczęgą.
    >z IQ90
    widzisz zenusiu, jednak cos się nauczyłes mimo swojego IQ <60.
    >jakoś mi nie odpowiada.
    zenusiu, tobie nawet echo nie odpowiada.

    nie mogłem sie powstrzymać! ;-)))))

  • 50. Data: 2020-04-26 03:59:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Znowu Budzik manipulujesz. Widzę że wszedłeś w komitywę z
    > pizdziakiem i kundlem. Pogratulować towarzystwa.

    ech, beton...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jaki jest szczyt odwagi???