eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieZestawy narzędziowe - uniwersalne (1/2",1/4", 3/8"). Co wybrać? › Re: Zestawy narzędziowe - uniwersalne (1/2",1/4", 3/8"). Co wybrać?
  • Data: 2020-05-22 15:37:53
    Temat: Re: Zestawy narzędziowe - uniwersalne (1/2",1/4", 3/8"). Co wybrać?
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    in <news:5ec7cf41$0$31100$65785112@news.neostrada.pl>
    user Krystek pisze tak:

    > Do samochodu to nie, bo własnego pojazdu nie posiadam (może jakiś
    > jednoślad typu skuter w niedalekiej przyszłości się u mnie
    > pojawi), ale tak ogólnie do różnych prac, gdzie te nasadki z
    > zestawu 1/4" mogą być za małe i/lub za słabe.

    Jak nie do samochodu to imho ten zestaw da radę większości. Jedno co mi
    się nie podoba to jego cena. No ale ja mam skrzywienie Króla Promocji
    ;)

    U mnie na osiedlu, w sklepie z farbami facet ma wystawione stoisko z
    nasadkami po 7zł głownie Proline (albo miał bo dawno w PL nie byłem)
    zobacz ile za 300zł ich kupisz. Nie mozna zapominacć o zestawach z
    Lidla i z Biedrony całkiem przyjemny metal. No i grzebanko w marketach
    w przecenionych narzedziach PSB czy Metalzbyt, Północna Grupa. Tu w
    Yato masz plus że jest walizka.

    --
    Piter

    człowiek chciał być królem planety