    From: Dominik & Co <d...@c...invalid>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Zmywarka 45 cm?
    Date: Mon, 21 Mar 2011 14:13:54 +0100

    W dniu 21-03-2011 13:27, eMonika rzecze:

    > Musi być niestety 45 cm, do zabudowy (chyba, ze da się taką "nie do
    > zabudowy" wsadzić w szereg szafek, na froncie mi nie zależy, bo i tak
    > się juz rozlatuje, ale nie wiem czy tak się da).

    Da się. Większość ma zdejmowany blat. U nas tak właśnie stoi.
    Jeśli nie zależy Ci na froncie, to najlepszy sposób (bo ciągły
    blat roboczy zawsze się przyda).

    > Na pewno musi to być Siemens lub Bosch, bo z obserwacji u znajomych
    > wiem, że są one cichutkie (mi właśnie padł 12 letni Whirlpool, co w
    > sumie troche mnie cieszy, bo była ona bardzo głośna).

    Mamy Boscha SRS 55M52EU od półtora roku. Działa bezproblemowo,
    jest dość cicha, jednak ciurkanie z dysz trochę słychać- zależy,
    co leży :-) (blaszane miski słychać bardziej).

    Ma program szybki (przydatne po przyjęciach, gdy trzeba sprawnie
    zmyć stadko mało zabrudzonych talerzy) jako i program do garnków
    (70 stopni) i oczywiście normalny (65 stopni).
    Ma też "namaczanie", ale praktycznie nie korzystamy.
    Rodzina 2+2- chodzi 1-2 razy dziennie. Środki- W5 z Lidla.

    Kupowaliśmy oczywiście przez Internet- z dowozem i wniesieniem
    do mieszkania (4 piętro po schodach :-) było i tak taniej,
    niż najtańszy sklep "stacjonarny"...

    --
    Dominik (& kąpany)