    From: Marek Kutyla <S...@j...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Zmywarka a brudne naczynia ?
    Date: Wed, 11 Feb 2009 22:53:02 +0100

    Tego oto dnia 2009-02-11 21:23, Niejaki/a /// kaszpir /// bedac w stanie
    euforii nagryzmolil/a co nastepuje:

    > Chciałbym kupić do domu zwywarkę. W rachubę wchodzi zmywarka max 45cm
    > wolnostojąca.
    > Jako że cały sprzęt AGD w kuchni (lodówka , kuchenka) mam firmy Amica ,
    > także chce kupić polski produkt tej marki ;)

    Amica robi pare dobrych rzeczy. Ale jak mawial moj poprzedni szef - jak
    cos jest do wszystkiego to znaczy ze jest do niczego i tu sie wyjatkowow
    z nim zgadzam ;-) Zmywarki jednak bym ich produkcji nie kupil.

    > Znajomy powiedział mi coś co bardzo mnie zniechęciło do zmywarki ...
    > Jego znajomi

    10-ta woda po kisielu znaczy sie ? ;-)

    > płuczą w wodzie talerze przez włożeniem ich do zmywarki ...
    > Bo niby nie wolno wkładać bridnych talerzy bo można zepsuć (zapchać)
    > zmywarkę :(

    urban legends

    > Rodzina 2 + 2 , w tym 2 małych dzieci (2 latka). Nie jemy jakiś
    > wielodaniowych obiadów i raczej góry talerzy nie ma ...
    >
    > Chciałem uruchamiać zmywarkę co kilka dni , ale znów mi powiedziano że
    > brudne talerze (garnki i itd) jak na nich brud zaschnie to ich zmywarka nie
    > umyje i dlatego powinno się brudne naczynia najpierw obmyć ...

    j.w.

    > Nie ukrywam że zmywarka miała by nas zupełnie "odciązyć" z zmywania i
    > chciałbym zmywarkę używać co kilka dni a brudne naczynia / talerze i itd
    > miały by sobie leżeć i czekac na zmywanie zmywarką ...

    2+2, 45-tka i zmywanie co pare dni? Zapomnij! Zwlasza ze fajnie jest
    wrzucic tez do zmywarki jakis garnek czy 2

    BTW Zdajesz sobie sprawe ze bedziesz musial zainwestowac w wieksza
    liczbe sztuccow i talerzy ?

    --
    3M-cie sie czego chcecie !
    Marek Kutyla vel zarki -- popraw ADRES w odpowiedzi --

    Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.sieci: http://sierp.net/faq