  • Data: 2009-02-14 14:44:08
    Temat: Re: Zmywarka a brudne naczynia ?
    Od: Marek Kutyla <S...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tego oto dnia 2009-02-14 12:21, Niejaki/a /// kaszpir /// bedac w stanie
    euforii nagryzmolil/a co nastepuje:

    > Niestety jest problem nawet ze zmywarką 45cm. Nawet będzie problem z
    > zmywarką 45cm i będę musiał zdjąć górę zmywarki wolnostojącej , przepiłoać
    > szafkę i wepchnąć pod blat tam gdzie jest zlew ...

    To nie powinien byc problem. Wiekszosc zmywarek wolnostojacych ma opcje
    zdejmowania gornego blatu po to wlasnie zeby ja wstawic w ciag szafek.
    Roznica pozniej wzgledem sprzetu do zabudowy objawia sie przede
    wszystkim tym ze drzwiczki nie beda w kolorze szafek.
    Tak wiec uszy do gory!

    --
    3M-cie sie czego chcecie !
    Marek Kutyla vel zarki -- popraw ADRES w odpowiedzi --

    Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.sieci: http://sierp.net/faq