    Date: Mon, 19 Oct 2015 20:10:37 +0200
    From: wowa <w...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Zmywarka - czasami nie wypłukuje tabletki

    On Sun, 18 Oct 2015 14:32:37 -0700 (PDT)
    dsw <d...@g...com> wrote:

    > Niezależnie od załadowania. Też myślałem, że może duże talerze, albo garnki... ale
    nawet przy małym załadowaniu małymi naczyniami czasami tak się zdarza. Myślałem, że
    też jest to wina górnego kosza, gdy nie jest dosunięty w głąb do końca, ale już teraz
    zwracam na to uwagę i również czasami nie wypłukuje tabletki. Mechanizm spustowy
    raczej działa, bo jednak klapka jest otwarta (słychać jak się otwiera w początkowych
    fazach mycia).

    Wrzuć tabletkę bezpośrednio do komory. Robię tak i nie widzę jakiś negatywnych
    skutków.
    Wojtek