  • Data: 2017-11-08 16:05:47
    Temat: Re: Zrób to sam - wentylacja mechaniczna
    Od: Kżyho <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-11-08 o 15:59, Kżyho pisze:

    > Nie wiem, tego też się chętnie dowiem :)

    Ktoś chyba tutaj kiedyś pisał, że filtry robi sobie sam z odpowiednich
    materiałów kupowanych na Allegro za ułamek kwoty, które normalnie firmy
    chcą za takie filtry.
    Wydawało mi się, że jakby zrobić sporo większą skrzynkę, która byłaby
    takim filtrem właśnie, to odpowiednio zwiększoną powierzchnią filtrującą
    może dałoby się zapewnić w miarę sensowny przepływ powietrza, który nie
    wymagałby jakichś silnych wentylatorów do tego.

    Pzdr

    --
    /__/_* /