  • 161. Data: 2016-07-06 19:57:58
    Temat: Re: Zuzycie pradu
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 6 lipca 2016 18:03:21 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:

    > licznik sobie czasem odczytuję i zużywam dziennie ok. 13kWh. Dużo cholera i od
    zawsze mniej wiecej tak było.
    Podobnie wychodzi u mnie- ostatnia faktura 217zl

  • 162. Data: 2016-07-06 20:13:26
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu środa, 6 lipca 2016 19:50:00 UTC+2 użytkownik GreDi napisał:
    > Masz jakieś pompki w kotłowni co się cały czas kręcą?

    nie mam, pompka dziala tylko gdy trzeba

    > Może masz jakieś oświetlenie i włącznik po stronie wtórnej
    > transformatora? :)

    nie mam zadnego oswietlenia na 12V,

    > Jakieś alarmy, routery WiFi, ładowarki nigdy nie wyłączone z gniazdek,
    > piec w stanie jałowym pewnie też kilka Wat pobiera. Telewizor stand-by
    > pewnie z 3W i inne RTV. Na taką drobnicę pewnie można 50W nazbierać ;-)

    piec co, dwie maliny po jakies 10W, router z upsem (zmierzyłem 11W), ładowarki dawno
    juz sie nauczyłem wyciągać. Zresztą 50W to bym słowa nie powiedział.

    Zaczynam podejrzewac ze licznik oszukuje, przy wolnej chwili zrobie mu test.

    > Swoją drogą dobry pomysł. Będę za jakiś czas się wakacjował i postaram
    > się (jak nie zapomnę) spisać stan licznika przed i po. Żeby wiedzieć ile
    > dom zużywa w stanie jałowym. :)

    b.

  • 163. Data: 2016-07-07 07:41:02
    Od: scruffty <s...@i...pl>

    Dnia Wed, 6 Jul 2016 08:19:52 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    > Ma ktoś wolne 174zł? Jak zaoszczędze na prądzie to oddam.

    Ja wziąłem już chwilówkę i biorę od razu 3, Dwa podłączę, aby mieć prąd za
    darmo, a trzecim spłacę pożyczkę. Zona już się cieszy, bo przez rok
    nazbieramy na wakacje. Dzięki za linka!

    --
    scruffty

  • 164. Data: 2016-07-07 07:51:37
    Od: scruffty <s...@i...pl>

    Dnia Wed, 6 Jul 2016 09:03:19 -0700 (PDT), Budyń napisał(a):

    > Jakies pomysły?

    TV, amplituner, dekodery, wszelkiej maści wieże i inny sprzęt grający,
    budziki (mogą brać sporo w standby).

    --
    scruffty

  • 165. Data: 2016-07-07 11:54:43
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Moga ale nie biora. To zeby fizycznie wylaczac ladowarki, telewizory itp to takie
    samo pierdolenie ekologow jak to ze lasy tlen robia.

  • 166. Data: 2016-07-07 12:27:55
    Od: Bolko <s...@g...com>

    >takie samo pierdolenie ekologow jak to ze lasy tlen robia.

    a nie robią?

  • 167. Data: 2016-07-07 13:27:42
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2016-07-07 o 12:27, Bolko pisze:

    > a nie robią?

    Nie w Łodzi.;)

  • 168. Data: 2016-07-07 14:55:46
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Robia ale i zuzywaja, bilans wychodzi ujemny.

  • 169. Data: 2016-07-07 14:57:33
    Od: masti <g...@t...hell>

    Zenek Kapelinder wrote:

    > Robia ale i zuzywaja, bilans wychodzi ujemny.

    chyba nie uważałeś na biologii

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 170. Data: 2016-07-07 15:46:46
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Albo ty miales glupia nauczycielke. Prawie zawsze da sie znalezc alternatywne
    wyjscie.