  • 11. Data: 2012-10-30 15:51:06
    Temat: Re: agregat - wybor firmy
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 30 października 2012 15:16:20 UTC+1 użytkownik Andrzej Lawa napisał:
    > Heh, domyślam się, ale niestety wyraźnie po nim widać lata, więc ten
    >
    > numer nie przejdzie ;)

    Za rok przejdzie;)

  • 12. Data: 2012-10-30 15:53:09
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 30.10.2012 15:51, Kris pisze:

    > Za rok przejdzie;)

    Przez rok to pewnie sam dałbym radę to naprawić ;)

    Przerwany jest jeden drucik na wierzchu, więc zawsze można odwalić
    partactwo: zlutować go, zabezpieczyć np. lakiem i powinno działać.

  • 13. Data: 2012-10-30 16:27:34
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Ooo, a wygląda tak ładnie... Z jakiegoś konkretnego powodu, czy szajs
    > gorszy od normalnej chińszczyzny?

    Nie wiem jak agregaty prądotwórcze ale oglądałem ostatnio kompresory
    bezolejowe w jakimś markecie i stały prawie obok siebie Stanley i jakiś
    Noname.
    Różniły się jedynie kolorem, naklejką producenta i ceną, oczywiście
    Stanley droższy.

  • 14. Data: 2012-10-30 16:29:58
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 30 października 2012 16:27:36 UTC+1 użytkownik nadir napisał:
> [...]
    >
    > Noname.
    >
    > Różniły się jedynie kolorem, naklejką producenta i ceną, oczywiście

    Takie czasy nadeszły. Jak ktoś lubi przepłacać płacąc za logo to jego wybór;)

  • 15. Data: 2012-10-30 16:57:44
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    > Ave!
    >
    > Padł mi agregat (przetarło się przez dyndający się nieużywany kabelek
    > uzwojenie wirnika).
    >
    > Notabene było to takie cudo:
    > http://www.praktiker.pl/produkt,30338,301/generator_
    pradotworczy_sgg3000_28_kw.html

    Te nazwy Westlands, Einhel czy Gude z kropkami nad u mają sugerować
    solidność niemieckiej produkcji hehe :-) A to wszystko china :-)
    W sumie mam podobny ale mój działa nadal :-) Mam już na nim z 400, może i
    blisko 500 motogodzin.

    Myślisz, że nie kupisz wirnika prądnicy ?

  • 16. Data: 2012-10-30 17:47:50
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Ja już go mam jakieś 2 lata... gwarancja odpada, a i z niezgodnością z
    > umową musiałbym iść do sądu.

    No i go rozkręciłeś, więc jakaś nalepka "warranty void" też
    się pewnie poszła kochać.

    Pozdrawiam, Piotr

  • 17. Data: 2012-10-30 20:02:12
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 30.10.2012 16:27, nadir pisze:

> [...]
    > Noname.
    > Różniły się jedynie kolorem, naklejką producenta i ceną, oczywiście

    O dziwo ten w promocji jest tańszy ;)

  • 18. Data: 2012-10-30 20:42:34
    Od: nadir <n...@h...org>

    > O dziwo ten w promocji jest tańszy ;)

    Wcale nie musi to oznaczać, że jest gorszy.
    Po prostu dziś prawie wszystko jest robione w Chinach, nawet Stanley.
    Ale i Chińczycy potrafią zrobić dobre i trwałe rzeczy, kwestia ceny.

  • 19. Data: 2012-10-30 21:41:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 30.10.2012 20:42, nadir pisze:

    > Wcale nie musi to oznaczać, że jest gorszy.
    > Po prostu dziś prawie wszystko jest robione w Chinach, nawet Stanley.
    > Ale i Chińczycy potrafią zrobić dobre i trwałe rzeczy, kwestia ceny.

    A czasem i szczęścia. Ten mój stary, gdyby nie drobne niedbalstwo w
    montażu, pewnie by służył jeszcze długo.

    No nic, póki co kupiłem (prawie) identyczny model akurat w promocji
    (inny kolor - to główna różnica), sprawdzę ten newralgiczny punkt, a
    potem zajmę się naprawianiem tamtego... Będę miał zapas ;) albo może
    raczej sprzedam.

  • 20. Data: 2012-10-31 10:05:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 30.10.2012 17:47, Piotr Wyderski pisze:

    > No i go rozkręciłeś, więc jakaś nalepka "warranty void" też
    > się pewnie poszła kochać.

    W takich urządzeniach nie ma nalepek :)