  • Data: 2016-10-28 11:56:01
    Temat: Re: budowa domu sso wykonawca
    Od: Kżyho <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-10-28 o 11:18, Piotrek pisze:
> [...]
    s/regiodompl/5/cieply-montaz-okna.jpg

    > Czy ktoś policzył ile ciepła ucieka przez mostki dla okien licowanych z
    > murem?
    >
    > Świadomie zrezygnowałem z montażu w warstwie ocieplenia ponieważ przy
    > użyciu wsporników systemowych cena zabijała. No i montowanie w ten
    > sposób dużych, trzyszybowych okien to IMHO proszenie się o kłopoty.
    >
    > Natomiast nie przypominam sobie, ażeby coś mnie zaniepokoiło kiedy
    > zeszłej zimy oglądałem okolice okien kamerą termowizyjną.
    >
    > Tak więc zgaduję, że ewentualna inwestycja w taki montaż zwróciłaby się
    > niewiadomokiedy.

    Z tymi oknami to ja bym sobie osobiście odpuścił, ale to tylko moje
    zdanie. IMHO nawet jak tam mostek będzie jakiś, to i tak nie na tyle
    duży, żeby go sensownie odczuć w rachunkach. W każdym razie jeżeli przy
    moich beznadziejnych oknach, beznadziejnie osadzonych i jestem w stanie
    mieć niskie rachunki za gaz tylko dlatego, że mam kondensacyjny kocioł i
    porządnie szczelnie zrobione ocieplenie z 15 cm styropianu, to samo
    miejsce zamontowania okien według mnie nie wpływa aż tak na całość.
    Lepiej zainwestować w porządne szyby, tu zapewne będzie więcej efektu.

    Pzdr
    --
    /__/_* /