    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Sun, 13 Aug 2017 04:32:57 -0700 (PDT)
    <4...@g...com>
    Subject: Re: burza była i prądu ni ma
    From: Tornad <w...@a...com>

    W dniu niedziela, 13 sierpnia 2017 13:06:59 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:
> [...]
    moze ubezpieczenie, ale na pewnym etapie wystarczy mi sie z wola Bozą zgodzić.

    > No weź nie rób sobie jaj z tą wolą bożą :) 200 tonowy bunkier jest jednak
    > kilkadziesiąt razy odporniejszy na taką wolę niż drewniak, choćby
    > nie wiem jaką konstrukcję miał. Ja tam zaczynam się martwić o moją przyszłą
    > altanę bo miała być drewniana i bez zastrzałów (sztywność utrzymywana przez
    > odciągi stalowe plus częściowo przykotwiona do murowanego grilla) ale takie
    > wiatry że mam obawy czy to wystarczy :)
    > pozdr.

    > Adam Sz.

    Wszystko wola nieba, z nia się zawsze godzic trzeba. Ale bez przesadyzmu. Te
    lokalne anomalie pogodowe zdarzają się raczej rzadko. Meteorolodzy przesadzaja
    ale robia to celowo bo potem latwiej im się wytlumaczyc gdy przesadza niż
    gdyby prognozy i tych niebezpiecznych zjawisk nie dowartościowali.

    Często postepuja jak ten baca, który zobaczyl na hali cepra robiącego tzw.
    pompki. Baca z wrzaskiem do chałupy się schowal, bo takiego wiatru ktoryby
    babe z pod chlopa wywial to on jeszcze w zyciu nie widział.

    Niestety mój patent na ochrone przed tornadami nie zyskal popularności z
    powodu za drogi. Kosztuje około 100 tys. dolarów. Może kiedys komus oplaci sie
    tyle "money" zainwestować, ale nie sadze. Kopernik na uznanie swej teorii
    czekal 400 lat, w tym czasie kilku jej wiernych spalili na stosach albo
    wyslali na banicje. Nie pisząc już o ekskomunikowaniu. heretykow, którzy
    przestali wierzyc, ze ziemia jest pępkiem wszechswiata.

    Pzdr
    (Spec od) Tornad