    Date: Thu, 19 May 2022 09:33:51 +0200
    Subject: Re: cena węgla
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <t64j61$gsk$1$Cav@news.chmurka.net>
    <o...@l...harvard.local>
    <t64q7t$maq$1$Cav@news.chmurka.net>
    <o...@l...harvard.local>
    From: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Zastanawiam się czy w sezonie zimowym gaz mimo wszystko nie wyjdzie drożej.
    > Przecież o tym jest ten wątek. Jak bym wiedział czy będzie i po ile gaz
    > w zimie to bym się nie zastanawiał.

    > Nie można, Teściowa jest po raku, wylewie, ma problemy z krążeniem i
    > zaawansowany wiek.
    > Te temp to absolutne minimum aby mogła jako tako funkcjonować a i tak
    > jest jej cały czas zimno.

    Jak się rusza, to jej cieplej a w pokoju w którym siedzi większość dnia
    można dopalić jakimś grzejnikiem na prąd, przy obecnych cenach węgla.
    Moja teściowa właśnie tak robi. Do spania nie potrzeba dogrzewać więc
    rachunek za prąd ma ok 100zł więcej ale spala tonę mniej.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina>>>