  • Data: 2022-05-19 10:58:38
    Temat: Re: cena węgla
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie było, bo PV w Polsce to czysta hipokryzja, o czym już wcześniej
    > wspominałem.

    > Teraz uwaga, bo to będzie dla ciebie szok: "państwo" nie ma
    > żadnej "własnej kasy", ma tylko środki które pozyskuje mniej lub
    > bardziej pokrętnymi drogami od podatników.

    No właśnie - a tu nie musiało ich pozyskiwać, a przy okazji w znacznej
    części marnować przy redystrybucji, bo część podatników bardzo chętnie
    wyłożyła własną kasę.

    > Nie, nie pozwalało :-D Bo ten czysty elektryk jeździ tak na naprawdę na
    > ruskim węglu.

    Trzeba było budować atom, zamiast kupować kradziony Ukraińcom węgiel od
    pasera.

    > No chyba, że Twój jeździł akurat tylko latem, w nocy, a
    > ładował się w dzień?

    Jeden tak właśnie jest ładowany.
    Ładuje się między 13 a 15 na taniej taryfie, a po mieście jeździ
    wcześniej lub później.
    Praca zdalna od dwóch lat.

    I wielu posiadaczy elektryków ma podobnie.

    Ustaliliśmy coś dokładnie odwrotnego.
    I oczywiście, że o to chodzi.
    W ujęciu krajowym rzecz jasna.