  • 131. Data: 2022-05-25 18:07:52
    Temat: Re: cena węgla
    Od: a a <m...@g...com>

    On Wednesday, 25 May 2022 at 16:58:59 UTC+2, Jarosław Sokołowski wrote:

> [...]
    >
    > Najjaśniejszy Panie, karasie na uroczystym, proszonym obiedzie -- nie
    > wiem, czy Najjaśniejszy Pan to zauważył, ona im więcej osób, tym więcej
    > się traci -- a wczoraj na nią spojrzałem, trochę, tak... z góry, z góry...
    > to omal nie udławiła się kartoflem, zwykłym kartoflem. Najjaśniejszy
    > Panie, gdyby tak podać karasie -- ostro, z góry. To trudna ryba...
    > oścista... Można się nią udławić na uroczystym przyjęciu przy wielu
    > ludziach obcych.
    >
    > Jarek
    >
    > --
    > Koniec i bomba, a kto czytał, ten trąba!
    wszystkie ryby z hodowli są toksyczne, bo wchłaniają patogeny ze środowiska, z
    powietrza, z wody, z karmy

    Kto nie je toksycznych ryb ten jest zdrowy i żyje długo

    Polska miała kiedyś flotę dalekomorską i pływała na dalekie łowiska i przywoziła
    zamrożone dorsze
    i to były zdrowe ryby

    A wszystkie rzeczne, ze stawów sa toksyczne, bo skarmiane toksycznymi paszami,
    odpadami z przetwórni, rzeźni, ubojni

    czyli syf do kwadratu
    i nie wolno jeśc

    Podobnie toksyczne sa norweskie łosie, hodowane w klatkach i karmione rurą i
    sztucznie barwione na czerwono

    syf syf syf

  • 132. Data: 2022-05-25 18:50:35
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 25.05.2022 o 16:30, Myjk pisze:
    > Póki co jest zmasowany atak na pompy ciepła. Tak jak w zeszłym roku
    > kosztowały <12kW pompy Panas/LG w przedziale 28-32, tak w tym roku już to
    > samo kosztuje 38-40.

    Moja pompa Panasonic 7 kW kosztowała 6 lat temu 14 tys. Brutto.

    --
    MN

  • 133. Data: 2022-05-25 21:22:19
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 25 May 2022 18:50:35 +0200, Marcin N

    > Moja pompa Panasonic 7 kW kosztowała 6 lat temu 14 tys. Brutto.

    Piszę o kompletnej instalacji z uzbrojeniem "kotłowni" (w tym zasobnik CWU
    z dużą wężownicą, bufor vel sprzęgło itd) z montażem w cenach rynkowych.

    Ja w sierpniu zeszłego roku kupiłem do starego durszlaka dwuwentylatorowego
    APICa 14kW ze sprężarką Copelanda za 18,5k brutto.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 134. Data: 2022-05-25 21:50:41
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > Panie, gdyby tak podać karasie -- ostro, z góry. To trudna ryba...
    > oścista... Można się nią udławić na uroczystym przyjęciu przy wielu

    Ten głupi osioł Myjik, nawet nie wpadł na to, że gość hoduje karasie
    ozdobne dla oczek wodnych a nie do jedzenia i jest dostawcą hurtowym. U
    niego mała rybka kosztuje 5zł a w sklepie 15, dlatego wolałem jechać do
    hodowcy. Raz, że mam blisko a drugie że taniej.
    Ponadto ma łososie i inne karpie ale to już inna sprawa :)

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina>>>

  • 135. Data: 2022-05-26 11:54:22
    Od: Collie <c...@p...pl>

    W środę, 25.05.2022 o 14:55, a a napisał:

    > wypierdzielaj ty idioto niekumkaty

    No to zapraszam do Zenkowego przybytku - będzie ci tam dobrze
    siedzieć, wespół w zespół z właścicielem i nie tylko. Wuju obsrany.
    https://www.fakt.pl/wydarzenia/polska/lodz/licza-row
    ery-a-ludzie-za-potrzeba-biegaja-na-podworko/vm0l91y

    --
    Collie

  • 136. Data: 2022-05-26 12:04:55
    Od: a a <m...@g...com>

    On Thursday, 26 May 2022 at 11:54:25 UTC+2, Collie wrote:
    > W środę, 25.05.2022 o 14:55, a a napisał:

    Wuju obsrany,
    podałem linki i naucz się czytać

    A jak nadal nie kumasz, to idź do szkoły, aby zwrócili pieniądze za naukę

  • 137. Data: 2022-05-26 17:27:37
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 26 maja 2022 o 11:54:25 UTC+2 Collie napisał(a):

> [...]
    > https://www.fakt.pl/wydarzenia/polska/lodz/licza-row
    ery-a-ludzie-za-potrzeba-biegaja-na-podworko/vm0l91y

    Co tak strzępisz ze zdjęciem swojej żony? Kiedyś cały czas je dawałeś. Dobrze to
    wpływało na wszystkich bo nic tak nie cieszy jak cudze nieszczęście.

  • 138. Data: 2022-05-27 07:42:30
    Od: Runt <l...@f...org>

    W dniu 2022-05-26 o 17:27, KANALIA* Zenek Kapelinder pisze:

> [...]
    wpływało na wszystkich bo nic tak nie cieszy jak cudze nieszczęście.

    Runt

    * - Oculum pro oculo, dentem pro dente!

    KANALIO!

    Internet pamięta:

    https://groups.google.com/g/pl.soc.polityka/c/MBgopP
    7Lgw8

    (patrz: 24.02.2022, 15:21:34)

    (c) - zenek kapelinder z królestwa Narragonii

  • 139. Data: 2022-05-28 18:55:08
    Od: Collie <c...@p...pl>

    W piątek, 27.05.2022 o 07:42, Runt napisał:

> [...]
    7Lgw8
    > (patrz: 24.02.2022, 15:21:34)
    > (c) - zenek kapelinder z królestwa Narragonii

    Nie przywołuj tego dziada bałuckiego, bo śmierdzi. Siedzi w sraczu.

    PS. Odpisuj NAD delimiterem (NAD stopką) a nie pod, bo wtedy Twa
    wypowiedź traktowana jest jak stopka, którą przy odpowiedzi czytnik
    newsów wycina.

    --
    Collie

  • 140. Data: 2022-05-30 07:56:33
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 25 May 2022 21:50:41 +0200, LordBluzg®🇵🇱

> [...]
    > hodowcy. Raz, Ĺźe mam blisko a drugie Ĺźe taniej.
    > Ponadto ma łososie i inne karpie ale to już inna sprawa :)

    Założyłem że pisałeś o jadalnych, bo moi rodzice mają staw pod domem, a w
    nim karasie ozdobne. Probowali sprzedawać nawet swego czasu, ale uznali to
    za marny trud i kompletnie nieopłacalną zabawę mimo że staw zakładali nie
    dla zysku a dla "przyjemności". Woleli jednak zamontować _bezobsługowe_
    panele PV, bo widzą z tego wymierną korzyść (literalnie grzeją dom za darmo
    i to w ich przypadku gdy instowaliśmy DIY, gdy dostali 5k dotacji i
    odliczyli od podatku, już im się to zwróciło po niecałych 3 latach),
    dzbanku gliniany, a na karasie sobie co najwyżej popatrzeć.

    --
    Pozdor
    Myjk