eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniecentralne ogrz miejskie - koszt doprowadzenia i instalacji › Re: centralne ogrz miejskie - koszt doprowadzenia i instalacji
  • Data: 2014-09-27 02:21:04
    Temat: Re: centralne ogrz miejskie - koszt doprowadzenia i instalacji
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 27 września 2014 02:05:36 UTC+2 użytkownik bulka paryska napisał:
    > Użytkownik "Kris" <k...@g...com> napisał w wiadomości

    ps.com...

    > Dziekuje; niestety gaz wykluczony ze wzgl budowlanych, zreszta to medium
    >
    > wydaje sie niepewne i finansowo i politycznie;
    >
    > a calosc na prad juz mam i place za duzo :-(
    >
    > pozdrawiam
    >
    > bulka p

    Niepewne finansowo to jest każde medium z wyjątkiem chrustu i szyszek jak się ma
    własny las. Na onanecie napisali że 240 za tonę węgla to jest cena węgla zapewniająca
    opłacalność wydobycia. Pewno za tyle chcą kupować huty i elektrownie. A są w Polsce
    kopalnie co wydobycie tony kosztuje 400. I te chcą zamknąć. 240 zapewnia zysk
    kopalniom a na składzie węgiel pewno po 800.