  • 21. Data: 2010-06-13 11:33:17
    Temat: Re: ceny klimatyzacji teraz?
    Od: "Marek P." <q...@a...pl>

    > Dodaj, ze male okna, i ze ich nie otwierasz.

    Po co otwierać zwłaszcza w upalne dni jak jest sprawna wentylacja? Jak
    wpuścisz ciepłe powietrze to już tylko klima pomoże.

  • 22. Data: 2010-06-13 16:52:13
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Uzytkownik "ptoki" <s...@g...com> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...
> [...]
    yqi.googlegroups.com...

    > Okna 2,5x1,5m z 5 sztuk ciagle uchylone 2, tak samo drzwi wejsciowe
    > otwarte od rana do wieczora.

    5 okien na caly dom?

    > No magic. Walcz dalej. Udowodnij ze rzeczywistosc nie istnieje, Matrix
    > czeka...

    Uwazaj na zylke.

  • 23. Data: 2010-06-13 16:53:37
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Marek P." <q...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Po co otwierać zwłaszcza w upalne dni jak jest sprawna wentylacja? Jak
    > wpuścisz ciepłe powietrze to już tylko klima pomoże.

    Ale polemizujesz, zgadzasz sie, czy w ogole abstrahujesz od mojej
    wypowiedzi?

  • 24. Data: 2010-06-14 10:26:51
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On 13 Cze, 18:52, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:
    > Uzytkownik "ptoki" <s...@g...com> napisal w
    wiadomoscinews:9bb669fc-9e84-4c95-98f8-76717c77ecaa@
    j8g2000yqd.googlegroups.com...

    > 5 okien na caly dom?

    5 duzych, do tego jeszcze dwa male. Wszystko na partrze, na pietrze
    nie uzywanym jest jeszcze parka.
    To cos zmienia?

    > Uwazaj na zylke.

    Ty sie o moja zykle nie martw.

    --
    Lukasz Sczygiel

  • 25. Data: 2010-06-14 13:31:55
    Od: "Ad2222" <a...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Ghost" <g...@e...pl> napisal w wiadomosci

    > Uzytkownik "Cyb" <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>
    > napisal w wiadomosci news:cdq316ttt5eouem5hts03v98ci9a3e7b6f@4ax.com...

    > Mam w sypialni najtanszy z casto - trzecie lato bez problemow.

    Ja mam tez chinczyka, ale uzywam do chlodzenia 4 godz dziennie, od czerwca
    do sierpnia, dziala od zelszego roku, czyli pelny sezon ma za soba - bez
    problemów.
    A mam jeszcze jedno pytanie - czy splita do klimatyzacji mozna montowac
    powyzej wewn. jednostki? Chodzi mi o przewiewny strych nad pomieszczeniem
    klimatyzowanym, ok 2 m maks do góry - woda oczywiscie w dól do kanalu.

    ad2222

  • 26. Data: 2010-06-14 13:45:57
    Od: "Jan Werbinski" <j...@t...bez.mai.la>

    Uzytkownik "Ad2222" <a...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    > A mam jeszcze jedno pytanie - czy splita do klimatyzacji mozna montowac
    > powyzej wewn. jednostki? Chodzi mi o przewiewny strych nad pomieszczeniem
    > klimatyzowanym, ok 2 m maks do góry - woda oczywiscie w dól do kanalu.

    Tak, ale sa ograniczenia. W instrukcji masz dokladnie opisane dopuszczalne
    róznice poziomów.

    --
    Jan Werbinski O0oo....._[:]) bul, bul, bul
    Prywatna http://www.janwer.com/

  • 27. Data: 2010-06-14 14:09:46
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

> [...]
    > powyzej wewn. jednostki? Chodzi mi o przewiewny strych nad pomieszczeniem
    > klimatyzowanym, ok 2 m maks do góry - woda oczywiscie w dól do kanalu.

    Tak, ale trzeba zrobic na przewodach tzw. pulapke olejowa.

  • 28. Data: 2010-06-14 19:20:50
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Uzytkownik "ptoki" <s...@g...com> napisal w wiadomosci
    b.googlegroups.com...

  • 29. Data: 2010-06-17 14:09:03
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Trzeba mieć grube mury i stropy, o dużej pojemności cieplnej (cegła, silikat, beton),
    goły lity parkiet lub kamień/ceramikę bez
    dywanów, i paradoksalnie... słabo wentylować.

    -----

  • 30. Data: 2010-06-17 17:51:42
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Trzeba mieć grube mury i stropy, o dużej pojemności cieplnej (cegła,
    > silikat, beton), goły lity parkiet lub kamień/ceramikę bez
    > dywanów, i paradoksalnie... słabo wentylować.

    Zapomniałes tylko dodać, że nie należy przebywac w domu, nie włączać kompa,
    drukarek, skanerów, tv, światła.