    From: Janusz <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: ciepła woda obiegowa
    Date: Sat, 20 Jan 2018 16:44:23 +0100

    W dniu 2018-01-20 o 09:22, Budyń pisze:
> [...]
    0yMjU=_src_188899-cyrkulacja_cwu1_budujemydompl.jpg

    trójnikach w podłodze. Ale układ na trójnikach gdzie kazda gałąź ma kilka metrów nie
    ma jak pozenic z wodą obiegową.

    837/original/thermo-schemat.png

    > z narysunków wynika ze oprócz zaworu do regulacji jak wspomniałeś to również zawory
    zwrotne na każdej gałęzi, bo inaczej pobieranie wody będzie odwracało przebiegi w
    obiegówce i zassysało chłodniejszą.
    Nie nie będzie, bo główne rury dajesz 20-25 a obiegówka wystarczy 16.

    > Ale ale - czy wiesz że:
    > Chciałem z jednego zródła ciepła wody uzytkowej zasilic dwa lokale i zrobić pomiar
    ilosci wody ciepłej i zimnej. Wyszło mi ze jesli bedzie woda obiegowa to jeden pomiar
    ciepłej wody musi być realizowowanch dwoma licznikami. Czyli na lokal 2 liczniki
    cieplej wody, jeden zimnej. Dwa lokale - 6 licznikow - jakas fabryka mi tu wychodzi
    :/
    Nie wiedziałem, zrób dwa zbiorniki cwu i wtedy wystarczy ci po jednym
    wodomierzu na zimnej. Ciepłej nie zmierzysz bo będziesz mierzył cyrkulację.

    --
    Pozdr
    Janusz