  • 1. Data: 2023-12-19 03:04:00
    Temat: czym zmyc graffiti na drzwiach?
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    drzwi wejsciowe do mieszkania, z tych b. solidnych, wygluszajace, pokryte od
    zewnatrz dziwnej natury "okleina", jakby rodzaj tworzywa, twarde, w kazdym
    razie cos sztucznego.
    okleina jest pomazana graffiti, sprayowa sprawa.

    czym to zmyć, skoro rady nie daje: woda, domestos, ajax, spirytus
    salicylowy, alko?

    Co doradzicie, bo do glowy przychodzi mi jeszcze... benzyna ekstrakcyjna?

  • 2. Data: 2023-12-19 03:14:14
    Temat: Re: czym zmyc graffiti na drzwiach?
    Od: a a <m...@g...com>

    On Tuesday 19 December 2023 at 03:04:13 UTC+1, 1634Racine wrote:
> [...]
    > salicylowy, alko?
    >
    > Co doradzicie, bo do glowy przychodzi mi jeszcze... benzyna ekstrakcyjna?

    pytać producenta drzwi

    ale jak pomazane grafiti to znaczy, że obiekt jest na mapie graficiarzy i malowanie
    będzie powtarzane

  • 3. Data: 2023-12-19 06:55:28
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:ulqt97$sfs$1$ladida@news.chmurka.net>
    user 1634Racine pisze tak:

> [...]
    > salicylowy, alko?
    >
    > Co doradzicie, bo do glowy przychodzi mi jeszcze... benzyna

    nitro zmywa z samochodu nie uszkadzając widocznie i natychmiast
    orginalnego lakieru. Pewnie drzwi uszkodzi. Białe lub matowe
    lepkie plamy

    Jeszcze może jakieś plastry z apteki na rozcięty palec i odrywać.
    Jak duża powierzchnia to nie wiem. Okleić jak auto folią?

    --
    Piter

    #jebac fliperów pasozytów hieny cmentarne

  • 4. Data: 2023-12-19 07:01:20
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    user 1634Racine pisze tak:

> [...]
    > salicylowy, alko?
    >
    > Co doradzicie, bo do glowy przychodzi mi jeszcze... benzyna

    tu rozcieńczalnikiem smarują

    https://www.youtube.com/watch?v=3eaFhhilvLs

  • 5. Data: 2023-12-19 07:08:50
    Od: a a <m...@g...com>

> [...]
    > salicylowy, alko?
    >
    > Co doradzicie, bo do glowy przychodzi mi jeszcze... benzyna ekstrakcyjna?

    Po sąsiedzku robili graficiarze murale na murze, duży format.
    Ich pytać, bo wiedzą, jakich farb używają w sprayu, jakiego producenta i czy po
    wyschnięciu są w ogole rozpuszczalne, zmywalne.

    Wystarczy jeden dodatek fotoczuły na UV i niczym się nie zmyje, bo się utwardzi pod
    wpływem UV jak plomba zębowa

  • 6. Data: 2023-12-19 11:37:31
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Próbowałeś olejem (jadalnym)?

    -----

  • 7. Data: 2023-12-20 15:21:16
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    1634Racine w news:ulqt97$sfs$1$ladida@news.chmurka.net
> [...]
    > salicylowy, alko?
    > Co doradzicie, bo do glowy przychodzi mi jeszcze... benzyna ekstrakcyjna?

    a idealnie zadzialalo to (z zerowym uszkodzeniem powierzchni drzwi) :
    https://incibeauty.com/photos/e/3/e/e3ea7ad26f9f924c
    2ee5dc0c995aa151.jpg
    - w biedronie za 7.50 zet

  • 8. Data: 2023-12-21 19:15:08
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > a idealnie zadzialalo to (z zerowym uszkodzeniem powierzchni drzwi) :
    > https://incibeauty.com/photos/e/3/e/e3ea7ad26f9f924c
    2ee5dc0c995aa151.jpg
    > - w biedronie za 7.50 zet

    dzieki, dobrze wiedzieć