  • 1. Data: 2023-12-18 18:32:51
    Temat: Ile kosztuje ładowanie elektryka w Polsce pod koniec 2023 roku
    Od: a a <m...@g...com>

    Ile kosztuje ładowanie elektryka w Polsce pod koniec 2023 roku

    Jakub Kornacki

    https://automotyw.com/ile-kosztuje-ladowanie-elektry
    ka-w-polsce/

    Przejrzałem ponad 100 stron w wyszukiwarce i to znalazłem, jako najbardziej aktualne
    ,. z 10 listopada

    Zenek podał ceny, ale ze stycznia 2023

    A poniżej aktualne z 10 listopada 2023

    /./../

    Greenway

    tabelka jako obrazek

    https://automotyw.com/wp-content/uploads/2023/11/ima
    ge-5-1024x440.png

    Orlen Charge

    tabelka jako obrazek

    https://automotyw.com/wp-content/uploads/2023/11/ima
    ge-6-1024x588.png

    Tauron

    tabelka jako obrazek

    https://automotyw.com/wp-content/uploads/2022/01/ima
    ge-70.png

    EV+

    DC CCS 175 kW - 3,20 zł/kWh (<59 min), 0,34 zł/min+3,20 zł/kWh (> 1h);
    DC CCS/CHAdeMO 40 kW - 2 zł/kWh (bez limitu czasu);
    AC Type 2 22 kW - 1,70 zł/kWh (bez limitu czasu);
    AC Type 2 11 kW - ładowanie bezpłatne (ale opłata za parking!)

    E:on (d. Innogy)

    W przypadku tego operatora stawka jest najprostsza z możliwych: 1,99 zł za kWh.
    Żadnych opłat za czas, żadnych abonamentów itp. Jak się kształtują nasze przykładowe
    koszty?

    Koszt doładowania 20 kWh: 39,80 zł
    Koszt doładowania 200 kWh: 398 zł
    Koszt doładowania 400 kWh: 796 zł