  • Data: 2020-10-08 19:38:16
    Temat: Re: dofinansowanie wymiany ogrzewania w Bytomiu
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 8 października 2020 05:42:25 UTC-5 użytkownik ToMasz napisał:
> [...]
    dotacja. To jak ewentualnie Ty na tym wychodzisz zostawmy do czasu az ustalimy ile
    cena puchnie "bo dotacja"

> [...]
    > rura 60- 22,92
    > rura 2scienna- 51,52
    > razem 3631,44
    > w cenę nie wliczam kolanka, nypla, mufki śrubunku, ale kaman, to nie
    > więcej niż 50-100zł. jak gość był obczaić to filtry leżały na wierzchu.
    > czy widział - ze względu na rachunek 10tyś - mam to w dupie.
    > Nie wliczam też ceny za sprawdzenie czy jest to poprawnie zrobione i
    > przybicie pieczątki że zrobiła to firma. Jeden z instalatorów proponował
    > mi to za 200. ja to mam za darmo, w sensie oddam przysługę.
    >
    > czyli rezygnując z dofinansowania (skrót myślowy "po bandzie")

    Czyli ty zaplaciles o te 2700 mniej a dodatkowe 2-3kpln z dotacji tez nie zostalo
    wydane?

    Dobrze rozumiem?

    Ale nawet jak roznica jest tylko 2700 to jest to prawie 1/3 ceny wiecej (w tym pewnie
    wspomniane zusy, cit, i chleb dla instalatora i jego rodziny).
    Jak do tego dochodzi kolejne 2k to juz sie robi 50% i pewnie sporo z tego to "bo
    dotacja"

    > Pytasz ile by gościu zażądał za robociznę bez PONE?
    > Niestety nie wiem. mogę tylko gdybać, choćby przez to że w takich
    > mieszkaniach powinny być kaloryfery, a ja mam podłogówkę

    O to nie pytam, mam swiadomosc ze trudno zeby sie przyznal ile nadmuchal cene a i
    fakt ze wiecej roboty jest to ten co mu sie spieszy zaplaci wiecej.

    A moze to takze standardowy fakt ze w budowlance koszty to polowa sprzet a polowa
    robocizna.
    Tak czy inaczej sam widzisz ze te programy to nic na co sie warto napalac
    bezrefleksyjnie.

    Pewnie sa takie gdzie sie to oplaca ale juz pare takich analizowalem i zawsze bylo
    jakies ale.

    Chcialem solary i doplata byla ale tylko do kredytu. Za gotowke to nie ma szans.
    Czyli program dla banku, zeby zarobil.

    Dlatego sie tu wzbudzilem bo chcialem kolejny przypadek zeby wiedziec czy cos
    normalnieje czy dalej sie lody kreci...