  • Data: 2019-06-12 22:20:53
    Temat: Re: dom pod miastem, alarm, net, na rpi? - jakie graty
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 12 Jun 2019 20:23:50 +0200, Irokez <n...@w...pl> wrote:
    > Nie chodzi o "wzruszą" tylko o ile wyjące i migające dookoła
    > gadżety
    > ograniczą mu dostępny czas.

    Ile takich przypadków znasz, kto wszedł na rympał widząc alarm i
    liczył się ze skróconiem czasu jak się włączy? Ja żaden. Znam tylko
    takie gdy akurat dziwnym przypadkiem włam byl wtedy gdy alarm nie był
    załączony bo służba albo ochrona zapomniała aktywować.
    Albo jak wchodzą to wiedzą że przez pół godziny i tak ochrona nie
    zdąży dotrzeć więc wyciem się nie przejmują. IMHO alarm (instalacja)
    jest tylko na pewną grupę "script kiddies", co owszem eliminuje
    pewien margines ale nie chroni w każdym przypadku.

    --
    Marek