  • Data: 2019-06-12 22:25:05
    Temat: Re: dom pod miastem, alarm, net, na rpi? - jakie graty
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.06.2019 o 19:23, Irokez pisze:

    > Nie chodzi o "wzruszą" tylko o ile wyjące i migające dookoła gadżety
    > ograniczą mu dostępny czas.

    ja nie miałem ukrytego złota czy diamentów więc wyszedłem z założenia,
    że w 3 minuty złodziej jest w stanie wynieść 80% tego co w 10 minut.
    Dlatego stwierdziłem, że najlepszy jest bezgłośny alarm (sygnalizator na
    zewnątrz miałem i nawet podłączony- do radiolinii, dla spokoju żony gdy
    nagle z zatłoczonego miasta przeniosła się w ciche rejony - żeby w
    przypadku podejrzanej sytuacji mogła go uruchomić do zawołania sąsiadów...)
    Dorobiłem sobie do tego teorię, że jeśli złodziej stwierdzi, że alarm
    nie działa, to nie będzie się ograniczał czasem, a ja zdążę "wezwać posiłki"
    I w zasadzie raz z tego skorzystałem gdy miałem alarm w mieszkaniu w
    mieście, na parterze. Czujka wzbudziła się od fajerwerków, po północy 1
    stycznia. Zadzwoniłem na policję, powiedziałem że się nigdy wcześniej
    samo nie załączało i pojechali i sprawdzili że wszystko ok - więc na
    taką interwencję też można liczyć

    Lukasz