  • 1. Data: 2009-05-06 18:57:58
    Temat: domofon - wzmocnienie sygnału
    Od: "dwaka" <b...@i...pl>

    W jaki sposób ( przystawka) wzmocnić sygnał domofonu ( w bloku) ?
    Pozdrawiam
    dwaKa

  • 2. Data: 2009-05-07 07:21:00
    Temat: Re: domofon - wzmocnienie sygnału
    Od: "Jacek" <m...@w...pl>

    Czy słabo słychać u wszystkich w bloku, czy tylko u Ciebie?
    Od tego należy zacząć, bo przyczyna moża być gdzie indziej.
    Jacek

  • 3. Data: 2009-05-07 15:52:06
    Od: Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    a ja sie zapytam czy można przerobić otwieranie domofonu na pilota
    zamiast z klucza [ chodzi tylko o 1 osobę ]

  • 4. Data: 2009-05-07 17:39:55
    Od: "Jacek" <m...@w...pl>

    Po jakiego czorta otwierać domofon i to jeszcze pilotem?
    Żeby flaszkę wina łyżką, to słyszałem.
    Jacek
    PS
    Jeżeli chodzi o otwieranie drzwi pilotem zamiast przyciskiem na domofonie to
    nie ma problemu (poza kosztami, no chyba, że elektronik- amator coś
    zmajstruje)

  • 5. Data: 2009-05-07 20:09:02
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    Jacek <m...@w...pl> wrote:

    > Jeżeli chodzi o otwieranie drzwi pilotem zamiast przyciskiem na
    > domofonie to nie ma problemu (poza kosztami, no chyba, że
    > elektronik-
    > amator coś zmajstruje)

    Obawiam się, że przedpiścy chodzi raczej o otwieranie drzwi nie z
    domu, a "na dole", tu owszem jest problem. Pół biedy jeśli jest to
    stary analogowy domofon (mający oddzielne przyciski wywoławcze do
    każdego mieszkania), bo wtedy rzecz dałoby się załatwić umieszczając
    w odpowiednim miejscu odbiornik tego pilota, natomiast jeśli to
    nowoczesny domofon z klawiaturą numeryczną, to rzecz byłaby dość
    kłopotliwa, a bez współpracy z "właścicielem" domofonu właściwie
    nierealna z powodu konieczności grzebania w centralce (bądź
    dopinania do niej dodatkowego modułu) albo w instalacji rygla.

    J.

  • 6. Data: 2009-05-08 15:56:29
    Od: Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    tak, u mnie jest Analogowy, [ oddzielne przyciski dla każdego mieszkania ]

  • 7. Data: 2009-05-09 11:43:10
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl> wrote:
    > tak, u mnie jest Analogowy, [ oddzielne przyciski dla każdego
    > mieszkania ]

    No to musisz ze swojego unifonu wyprowadzić dwużyłowym przewodem
    styi przycisku otwierania drzwi do jakiegoś okna, z którego "widać"
    klatkę schodową, a tam na parapecie postawić dowolny "pilot
    jednokanałowy" adaptując dowolne rozwiązanie fabryczne, albo choćby
    przerabiając kupiony za kilkanaście PLN "dzwonek bezprzewodowy"

    J.