  • 1. Data: 2009-05-05 07:25:12
    Temat: Glebokie szafy metalowe?
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Mam schowek poza mieszkaniem, jest odrobina wigoci wyczuwalna w powietrzu i chciałbym
    wstawić jakies pojemne szafy ale raczej metalowe niż drewnopodobne, żeby w
    przyszłości nie mieć kłopotów z grzybem czy pleśnią.
    Co możecie polecić z metalowych, niedrogich a pojemnych szaf?
    Znalazłem u jednego producenta szafy głebokości 60 cm biurowe z półkami (metalowa
    szafa aktowa z drzwiami skrzydłowymi seria 900), ale jeszcze czemuś bym się
    poprzyglądał.

    Alternatywa jeszcze lepsza to byłby jakiś tani system półek i drzwi suwanych - jak
    najwięcej metalu, jak najmniej wiórówki.
    JaC

  • 2. Data: 2009-05-05 07:29:48
    Temat: Re: Glebokie szafy metalowe?
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" <u...@w...eu> napisał w wiadomości

    Z nierdzewki, czy alu? Bo metale w zasadzie też nie lubią wilgoci, soli
    (kurz) i tlenu...

  • 3. Data: 2009-05-09 14:25:52
    Od: bynio <n...@w...pl>

    w metalowej szafie ustawionej na zewnątrz może skraplać się para
    wodna.
    Moim zdaniem metal to niedobry pomysł.
    A może Pcv-spienione? Lub polistyren spieniony -płyty?