  • 1. Data: 2009-05-03 00:00:55
    Temat: płyty indukcyjne
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    witam

    wiem, ze było, ale zgłupieć mozna od ilosci na rynku i ciagle cos nowego sie
    pojawia

    na co zwracac uwage - jakie wazne dane techniczne na ktore zwracać uwagę

    co do 2kpln?

    piekarnik planuje boscha z wysuwanym wózkiem, wiec moze cos tej firmy?
    zalezy mi na czyms dobrym, ale jednoczesnie budzet jest
    ograniczony..........

    pzdr

    Sebastian

  • 2. Data: 2009-05-03 00:03:38
    Temat: Re: płyty indukcyjne
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    p.s. najchetniej cos bez ramek i faz na krawedziach

  • 3. Data: 2009-05-03 12:33:26
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sun, 3 May 2009 02:00:55 +0200, basti78 napisał(a):
    > wiem, ze było, ale zgłupieć mozna od ilosci na rynku i ciagle cos nowego sie
    > pojawia
    >
    > na co zwracac uwage - jakie wazne dane techniczne na ktore zwracać uwagę

    Chyba tylko na cenę - filozofii wielkiej to w indukcjach nie ma... No i na
    ergonomię obsługi ;)

    > co do 2kpln?

    Ja kupiłem najprostszego electroluxa i jestem zadowolony - ma wszystko czego
    potrzebuję.

    > piekarnik planuje boscha z wysuwanym wózkiem, wiec moze cos tej firmy?

    A przemyślałeś ten wysuwany wózek? Bo owszem, fajne i bajeranckie - ale
    jeśli w normalnym piekarniku odchylałeś lekko drzwiczki by sprawdzić stan
    np. ciasta to tutaj musisz odpowiednio dalej wysunąć ryzykując jego
    przeziębieniem... Do tego mam wątpliwości jeśli chodzi o wygodę rozwiązania
    jeśli piekarnik jest w klasycznym miejscu pod płytą grzejną. No i jak na mój
    gust trochę zbyt łatwo się toto otwiera :)

    A co do płyty: jak byliśmy na kupnie, to oglądaliśmy przeróżniaste - w tym
    również najbardziej bajerancką płytę electroluxa która niby grzeje garnki
    umieszczone w dowolnym jej miejscu i pozwala na "łączenie palników".
    Oczywiście przestudiowanie instrukcji wyjaśniło że wcale nie jest tak różowo
    i nie warto za to płacić ;) Jeśli zaś chodzi o bosche - to ich indukcje są
    wyjątkowo drogie, a najtańsza ma idiotyczny model sterowania (wybierasz
    jednym guzikiem rotacyjnie palnik a potem dopiero ustawiasz moc i czas).
    Biorąc pod uwagę to co już tutaj ludzie pisali (że podobno wszystkie
    indukcje robi jedna firma i tylko wrzuca różne nadruki) to bym raczej
    wybrał coś co jest po prostu sensowne w obsłudze i ma znośną cenę. Możesz
    sobie ewentualnie nakleić kalkomanię z napisem "BOSCH" ;)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 4. Data: 2009-05-03 18:20:28
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    basti78 wrote:
> [...]
    >
    > piekarnik planuje boscha z wysuwanym wózkiem, wiec moze cos tej firmy?
    > zalezy mi na czyms dobrym, ale jednoczesnie budzet jest

    ja kupiłem tę http://www.ceneo.pl/2141246 znalazłem troche dobrych opinii.

    poinadto znalazłem trochę złych opinii o innych płytach (że piszczą itp...)

  • 5. Data: 2009-05-04 10:48:27
    Od: "McBeth" <m...@l...poczta.onet.pl>

    > na co zwracac uwage - jakie wazne dane techniczne na ktore zwracać uwagę
    Ja bym zwracał uwagę na ilość poziomów regulacji mocy. Bosch ma zwykle 17 i
    jest to już wystarczające. 10 to za mało.

    Pzdr.
    Adam