  • 1. Data: 2009-05-03 08:10:38
    Temat: piekarnik bosch HBB43C450E
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    co myslicie o tym wyborze?

    pzdr

    Sebastian

  • 2. Data: 2009-05-03 15:18:03
    Temat: Re: piekarnik bosch HBB43C450E
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "basti78" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:gtjjiq$jej$1@inews.gazeta.pl...
    > co myslicie o tym wyborze?

    Mam podobny. Jest zamontowany w słupku a nie tradycyjnie pod płytą grzejną.
    Jak na razie sprawdza się dobrze, bo jest zamontowany wysoko i nie trzeba
    się schylać, a całość wyjeżdża na zewnątrz. Nie trzeba łapac za ściereczkę
    czy rekawicę jak w przypadku teleskopów. Na razie zauważyłem jedną wadę -
    przy grilowaniu z wodą na blasze jak sie stanie z boku to przy otwieraniu
    potrafi buchnąć para.