  • 11. Data: 2015-10-16 12:24:11
    Temat: Re: droga dojazdowa o szer 4m i media
    Od: uciu <a...@g...com>

    W dniu piątek, 16 października 2015 12:18:54 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Dodam jeszcze że zakładam że nie masz tam niespodzianek typu konieczny przepust
    przez drogę wojewódzka czy rów gminny itp. bo takie "drobnostki" znacznie komplikują
    sprawę

    niespodzianek brak - droga gruntowa :-)

    odesłali mnie do tej strony jak pytałem o przyłącze:
    http://www.mpwikmyslowice.pl/pl/podlacz-sie-do-sieci
    -kanalizacyjnej-wodociagowej

    Czy wg przepisów wodociągi mają jakiś konkretny czas w jakim muszą zrobić
    podłączenie?

    Pozdrawiam
    uciu

  • 12. Data: 2015-10-16 12:29:17
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu piątek, 16 października 2015 12:24:12 UTC+2 użytkownik uciu napisał:

> [...]
    -kanalizacyjnej-wodociagowej

    > Czy wg przepisów wodociągi mają jakiś konkretny czas w jakim muszą zrobić

    przeciez podpiszesz jakąś umowe - tam bedzie termin

    b.

  • 13. Data: 2015-10-16 12:40:56
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 16 października 2015 12:22:09 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:
    > popatrz na jego plan - to bedzie srodek osiedla. Byle o drogach pomysleli teraz >bo
    sie za 20lat pozoabijaja na tych 4metrowych.
    Znaczy kazali mu rurę 110 bo chcą sobie jego kosztem siec zbudować i później do tej
    rury podłączać kolejnych userów;)
    Niech się nie godzi na sieć a na przyłącze- czyli 150metrów rury fi32 od głównej
    nitki do jego domu

  • 14. Data: 2015-10-16 12:58:02
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2015-10-16 o 12:29, Budyń pisze:

    przez drogę wojewódzka czy rów gminny itp. bo takie "drobnostki" znacznie komplikują
    sprawę

    -kanalizacyjnej-wodociagowej

    podłączenie?

    Życie mówi, że jeśli oprócz Ciebie nie ma tam nikogo, to Ci powiedzą, że
    zrobią za lat 20 (wersja, że MPWiK zrobi to na koszt własny).

    Wersja, że Ty sfinansujesz budowę wodociągu (stąd zapewne rura 110)
    powoli je zbudować w 3 miesiące (łącznie z całą papierkologią).

    Potem możesz wystąpić do MPWiK o wykup tego co zbudowałeś.

    > przeciez podpiszesz jakąś umowe - tam bedzie termin

    Raczej będzie odwrotna kolejność. Najpierw termin, potem odpowiednia umowa

    --
    Pete

  • 15. Data: 2015-10-16 13:35:22
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 16 października 2015 12:01:23 UTC+2 użytkownik uciu napisał:

    > Ponoc jak zrobie samemu to nie odbiorą mi tej instalacji...

    Odbiora odbiora, tylko Cie strasza, w koncu walcza o ~35 kola czystego
    zysku :) Moje 400m wyszlo ze 6k na gotowo jak pamietam - dzielilismy sie z
    trzema sasiadami i wyszlo spoko :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 16. Data: 2015-10-16 13:37:54
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 16 października 2015 13:35:23 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Odbiora odbiora, tylko Cie strasza, w koncu walcza o ~35 kola czystego
    > zysku :) Moje 400m wyszlo ze 6k na gotowo jak pamietam - dzielilismy sie z
    > trzema sasiadami i wyszlo spoko :-)

    Aha! A i tak mielismy rure z wodociagow (bo u nas tez powiedzieli, ze wykop OK
    ale rure musza miec swoja "certyfikowana"). Gdybysmy sami sobie rure zalatwili
    to byloby jeszcze taniej :)

    Kris moze miec racje (jezeli nie pomyliles sie ze srednica 110 i nie chodzilo
    Ci o rure kanalizacyjna, a nie wodna?)- oni chca Twoim kosztem rozbudowac sobie
    siec. Musisz sie uprzec, ze chcesz tylko przylacz i koniec :) Rura PE32
    maksymalnie.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 17. Data: 2015-10-16 13:50:47
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu czwartek, 15 października 2015 18:51:36 UTC+2 użytkownik uciu napisał:
    > http://zapodaj.net/6eb71087721d1.jpg.html

    aaaa, no i pamietaj ze przestałes byc anonimowy bo wiemy gdzie mieszkasz :)

    b.

  • 18. Data: 2015-10-16 14:24:19
    Od: uciu <a...@g...com>

    W dniu piątek, 16 października 2015 13:50:49 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:

    > aaaa, no i pamietaj ze przestałes byc anonimowy bo wiemy gdzie mieszkasz :)

    jak będzie impreza to adresu podawać nie musze :-)

    uciu

  • 19. Data: 2015-10-16 15:20:55
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2015-10-16 o 13:37, Adam Sz. pisze:

> [...]
    > Ci o rure kanalizacyjna, a nie wodna?)- oni chca Twoim kosztem rozbudowac sobie
    > siec. Musisz sie uprzec, ze chcesz tylko przylacz i koniec :)

    Jak oni się uprą to za nic nie wydadzą warunków na przyłącze 150m, skoro
    np. droga publiczna przylega do działki.

    --
    Pete

  • 20. Data: 2015-10-16 15:50:53
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 16 października 2015 12:58:05 UTC+2 użytkownik Pete napisał:
    > Potem możesz wystąpić do MPWiK o wykup tego co zbudowałeś.
    Wersja optymistyczna- wykupią rozliczając w wodzie przez najbliższe dziesiąt lat
    Wersja pesymistyczna- zaproponują przejęcie w zamian za konserwacje itp.
    Wersja dla upartych- zrobić na swój koszt i sądownie domagać się od gminy zwrotu
    kosztów- dawałem tu kiedyś linka, jest taka prawna możliwość(obowiązkiem gminy jest
    doprowadzić wodę do granicy posesji czy jakoś tak)