  • 21. Data: 2015-10-16 15:57:35
    Temat: Re: droga dojazdowa o szer 4m i media
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 16 października 2015 15:20:58 UTC+2 użytkownik Pete napisał:
    > Jak oni się uprą to za nic nie wydadzą warunków na przyłącze 150m, skoro
    > np. droga publiczna przylega do działki.
    U mnie upierali się że 3 miechy, ze 3 razy warunki zmieniali ale w końcu postawiłem
    na swoim.
    Od drogi publicznej gdzie była ich rura do mojej dziąlki prowadzi 150 metrówe
    prywatna droga i w tej drodze właśnie robiłem przyłącze wodne i kanalize
    Kanaliza wspólnie z sąsiadem robiliśmy a przyłącza to po prostu ja swoje 150metrów
    rury sąsiad swoje 100 do wykopu włożyliśmy.
    O tyle dobrze było ze w jednym czasie to robiliśmy to i jeden wykop wystarczył

  • 22. Data: 2015-10-16 16:12:38
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2015-10-16 o 15:50, Kris pisze:
    > Wersja optymistyczna- wykupią rozliczając w wodzie przez najbliższe dziesiąt lat
    > Wersja pesymistyczna- zaproponują przejęcie w zamian za konserwacje itp.
    > Wersja dla upartych- zrobić na swój koszt i sądownie domagać się od gminy zwrotu
    kosztów- dawałem tu kiedyś linka, jest taka prawna możliwość(obowiązkiem gminy jest
    doprowadzić wodę do granicy posesji czy jakoś tak)

    Decyzja UOKIK http://tiny.pl/gm8cc

    Ciekawe jak w praktyce wygląda 'zasada ekwiwalentności z uwzględnieniem
    finansowych możliwości gminy'

    --
    Pete

  • 23. Data: 2015-10-16 20:20:41
    Od: Pete <n...@n...com>

> [...]
    rury sąsiad swoje 100 do wykopu włożyliśmy.
    > O tyle dobrze było ze w jednym czasie to robiliśmy to i jeden wykop wystarczył

    Jak masz wodociąg i drogę publiczną 150m od działki to nie dziwota.
    Ale jeśli drogę publiczną masz za płotem, ale wodociąg kończy się w tej
    drodze 150m od Twojej działki, to na 100% będą chcieli rozbudować
    wodociąg do Twojej działki.

    --
    Pete