    From: Paweł Hadam <hmpawel.@.gmail.com>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: działka budowlana 200 metrów od masztu GSM
    Date: Tue, 05 Oct 2010 19:19:45 +0200

    W dniu 2010-10-05 12:38, Borys Pogoreło pisze:

    > W mieście możesz mieszkać nawet kilkadziesiąt metrów od masztu.
    >
    > Nie pamietam dokładnych wartości, ale moc tego promieniowania jest
    > śladowa.
    >
    > Przynajmniej będzie mieć dobry zasięg i szybki internet 3g ;)

    I znaaacznie mniej będzie grzał sobie w czachę dzwoniąc z komórki, bo z
    racji bliskości stacji przekaźnikowej telefon użyje minimalnej mocy do
    łączności. I to bez przymrużenia oka.

    Ja bym się takiej działki nie obawiał. Jedynie podczas burzy mogą
    występować nieprzyjemne (dla co wrażliwszych) efekty
    wizualno-akustyczne, jeżeli maszt góruje nad okolicą.