    From: Kżyho <k...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: działka na zadu... a w "centrum"
    Date: Tue, 10 Nov 2015 11:26:44 +0100

    W dniu 2015-11-10 o 08:46, uciu pisze:

    > Dziadki są chętne do pomocy :-)
    > do lokalizacji w "mieście" mają 1km pichotką, do lokalizacji "na wsi" 5km (auto)
    > Odludzie na pewno będzie bardziej zamieszkane bo w przeciągu 3 lat na 3 z 8 działek
    powstały domy. 2 koljne mają się budować w przyszłym roku. MIasto ma tez w planie
    zrobić drogę w granicy działki...kiedyś (na planach droga już jest)

    > Napisałem wątek by poznać różne za i przeciw i może to pomoże nakierować się na
    któreś miejsce.

    Ja bym osobiście szukał opcji nr 3, bo z tych powyżej żadna nie spełnia
    do końca oczekiwań. W zasadzie napisałbym, że wybrałbym opcję nr 2
    gdyby... nie autostrada. Warunkiem absolutnie koniecznym gdy
    wybieraliśmy dom była cisza. 5 lat mieszkaliśmy w mieszkaniu przy 2x 3
    pasy miejskiej drodze gdzie non-stop przejeżdżały tysiące aut. Pomimo
    11. piętra i zastosowania po remoncie tej drogi cichego asfaltu hałas
    był bardzo dokuczliwy i nigdy nie było cicho.
    Pociąg myślę, że byłby do przeżycia bo on jeździ tylko chwilowo, co
    jakiś czas. Nie jest to hałas non-stop, który gdzieś tam w tle jest.

    No ale skoro autostrada jest, to nie ma o czym gdybać. A znowu takiego
    wygnajewo do mnie nie przemawia. Mam znajomych, którzy się tak
    powyprowadzali. Oczywiście jakoś żyją, ale nie raz się słyszy, że męczą
    ich te dojazdy ciągłe.

    Pzdr
    --
    /__/_* /