    From: Kżyho <k...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: działka na zadu... a w "centrum"
    Date: Fri, 13 Nov 2015 10:59:37 +0100

    W dniu 2015-11-12 o 13:24, ToMasz pisze:

    > zapytaj ich co to znaczy ciągłe dojazdy. ja przez bardzo krótki czas
    > życia, byłem zadowolony że nie muszę jeździć autem. do pracy 1.2km z
    > buta, albo na rowerze, zakupy po drodze. szkoła przedszkole kosciół pod
    > domem. ale potem tak się pozmieniało że drugie dziecko (alergiczne)
    > trzeba było wozić do przedszkola 5km, sklpeiki pozamykali, a te które
    > zostały odstraszają cenami, wiec większość zakupów wymaga przejażdżki do
    > supermarketu. Wiec to że się mieszka w centrum, nie oznacza jeszcze że
    > jeźdzć nie będzie trzeba. może mniej, ale czy to duża różnica?

    Jest spora czy podjeżdżasz powiedzmy te 5 km gdzieś (bo więcej to rzadko
    jeśli chodzi o takie codzienne sprawy) czy musisz jechać 30 km, a czasem
    więcej, jak ma do pracy większość tych ludzi, którzy wynieśli się pod
    Poznań w moim przypadku.
    Kosztowo jest różnica drastyczna, a i czasowo jest upierdliwie, bo
    musisz liczyć przynajmniej tą godzinę na dojazd w każdą stronę. Dzień w
    dzień tak - to jest różnica według mnie znacząca.
    Oczywiście mieszkanie w mieście też jeszcze nie wszystko załatwia. Ja
    mieszkam w granicach miasta, choć na obrzeżach już i też do pracy
    kawałek (19 km) mam, bo akurat pracuję na innym końcu miasta. Potrzebuję
    ok. 25 minut bez korków na dojazd (z korkami potrafi być oczywiście o
    wiele dłużej) i powiem szczerze, że jakbym w standardzie miał zdublować
    ten czas, bo mieszkałbym właśnie gdzieś dalej, to pomimo tego, że
    naprawdę jestem człowiek z benzyną we krwi, to by mnie to bardzo irytowało.

    Pzdr
    --
    /__/_* /