  • Data: 2015-07-05 13:43:15
    Temat: Re: ej solarnicy
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-07-04 16:05, Adam Sz. wrote:
    >> Phi ;)
    > http://pomyslowi.net/media/cache/e0/db/e0dbec21b37ba
    ac997be1b8fe9862d4d.jpg

    Np proszę, a u mnie płytowy wymiennik ciepła z c.o. Hydraulik aż się
    udławił petem jak się dowiedział po co to montuje. Zapewne w okolicy już
    krąży urban legend o idiocie co baseny podpina co c.o.

    PS. Basen stoi na kostce - bez izolacji. Boki nie sa izolowane. Tylko
    przykryty i tyle. Wieczorem 40 stopni. Rano po wymieszaniu 36. Koleś od
    swiadectwa energetycznego "naukowo mi wyliczył" że basen będzie szybciej
    oddawał cieplo niż dam radę go nagrzewać, a w ogóle to pójdzie z tona
    węgla na tydzień przy takich ucieczkach ciepła.

    Wniosek: Nigdy nie dawaj wiary specjaliście. Szczególnie z petem w
    zębach i beretem z antenką.

    PS. Solary sux. Ale i tak mam w zapasie w postaci ze 300m czarnej rurki
    i 2 lata temu działały rzucone na trawę ;)