  • 1. Data: 2009-04-17 21:44:30
    Temat: ekspres Gaggia Espresso Dose - prośba o opinię / porównanie do Twin
    Od: "lambdax" <n...@y...com>

    Witam,

    Noszę się z zamiarem zakupu ekspresu do kawy.Wybór padł na Gaggia Espresso
    Dose.
    Proszę o opinię użytkowników tego modelu.

    Ciekawy jestem czy występują jakieś awarie, jak wygląda spienianie mleka i
    przede wszystkim czy kawa wychodzi dobra, bo miałem kiedyś ekspres który
    zaparzał kawę o smaku plastiku.

    Warto go kupić? Czy może lepiej dopłacić drugie tyle i wybrać model Twin?

    dzięki z góry za opinię.

  • 2. Data: 2009-04-18 07:59:20
    Od: arek <A...@g...com>

    On 17 Kwi, 23:44, "lambdax" <n...@y...com> wrote:
    > Witam,
    >
    > Noszę się z zamiarem zakupu ekspresu do kawy.Wybór padł na Gaggia Espresso
    > Dose.
    > Proszę o opinię użytkowników tego modelu.

    Fachowa opinie uzyskasz na portalu caffeprego.

    Google wie gdzie jest.

    Mozesz spokojnie zaczac od opcji 'szukaj', tam jest
    kopalnia wiedzy o kawach i ekspresach.

  • 3. Data: 2009-04-18 08:34:50
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Kup sobie Jura.

    Tak przy okazji: Saeco zbankrutowało.
    JaC

    -----

  • 4. Data: 2009-04-18 09:02:27
    Od: "AgaZ" <a...@i...pl>

    Tak przy okazji: Saeco zbankrutowało.
    JaC

    co to znaczy ? -że zawijają się z rynku?
    - wiesz jakie ma to przełożenie na serwisowanie ich sprzętu, dostępność
    części zamiennych itd.?

  • 5. Data: 2009-04-20 07:34:22
    Od: "Chris" <a...@a...pl>

    Internauta ąćęłńóśźż (u...@w...eu) w wiadomości
    news:gsc38s$944$1@news.wp.pl nabazgrał(a):

    > Kup sobie Jura.
    >
    > Tak przy okazji: Saeco zbankrutowało.

    Możesz to gdzieś potwierdzić ??

    --
    "Dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat i ludzka głupota.
    I nie jestem pewien, co do wszechświata." - Albert Einstein.

  • 6. Data: 2009-04-20 12:34:04
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Zadzwoń do Philipsa i spytaj, czy kupią czy nie?
    JaC

    -----

  • 7. Data: 2009-04-20 18:53:21
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    >Kup sobie Jura.
    >Tak przy okazji: Saeco zbankrutowało.

    a może lepiej NIVONA?
    pzdr
    GL

  • 8. Data: 2009-04-22 12:44:54
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 20 Apr 2009 20:53:21 +0200, glang napisał(a):
    > a może lepiej NIVONA?

    Ja kupiłem właśnie Nivonę, jestem bardzo zadowolony :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944